Kletstopic (Wereldwijzer Foto Quiz 2010)

Ik heb wel een idee maar de foto nog niet gevonden, uiteindelijk zal ik wel weer moeten gokken net als bij de vorige vraag, gebaseerd op dit idee…

Ben ook zeer geneigd dat te gaan doen.
Maar ik heb vanavond ook nog enkele uren waarbij ik kan googelen…
zucht…

En wat nu als het geen sneeuw is, maar zeeschuim??

Ja, ik heb ook al tig- ideeën gehad, maar nog niets gevonden…

Ik wil best wel Egypte antwoorden, maar er hoeft er maar één te zijn die dat niet doet en wel goed gokt en we hangen met zn allen. Het zou wel jammer zijn als de ‘fotokenner’ de ‘fotogokker’ van 2010/2011 blijkt te worden.

als je four gokt of helemaal niet gokt … als niemand het weet dan komt vrijdag dus de uitgebreidere versie van de foto??
oke,dan wacht ik tot vrijdag:nod:
wel een aparte foto…

ik bedoel als je fout gokt…:hihi:

dus eigenlijk mag je nu fout gokken… en toch nog meedoen als niemand het weet:nod:

Ja klopt maar dan gok ik liever serieus omdat je nooit zeker kan weten of iedereen serieus gokt of juist niet.

ja dat bedoel ik… je kan serieus gokken… heb je fout krijg je nog een kans… tenzij je goed gokt… … ik gok helemaal niet… ik wacht op vrijdag… ik ik gok dat niemand het weet :lol:

Dat is precies de reden waarom ik een knipoog er achter heb gezet. Omdat misschien niet iedereen dit topic uberhaupt in de gaten houdt en er altijd mensen zullen afwijken. Ik ga als ik hem niet kan vinden ook gewoon serieus proberen te gokken, niet geschoten is altijd mis. Wel jammer inderdaad dat het mogelijk fotogokker wordt ipv kenner.

Als ik jou was zou ik wel iets gokken, anders heb je kans dat je vrijdag de kans niet krijgt omdat je uberhaupt niet geantwoord hebt…

ik zou niet weten wat te gokken:o:frown:
dus morgenochtend weet ik of ik dan nog in de race zit… im out of ideas now…heb alles gezien… maar dit nog nog niet… het is zo spannend!

Spannend wil ik het niet meer noemen… kan geen sneeuw, ijs, steiger of hekje meer zien.

Toch verbaast het me niks als er mensen zijn die het antwoord toch hebben gevonden. Of met heel veel geluk, of omdat ze er ooit zijn geweest. Zeker spannend. Ik ga ook gokken. Heb ook nog andere dingen te doen dan 2 dagen fulltime plaatjes scrollen.
Als ik eruit lig weet ik in elk geval dat ik mijn best heb gedaan en er niet meer in zat dan hoever ik nu ben gekomen.

Ik geef het op. Kan geen sneeuw meer zien. Degene die nu nog een sneeuwfoto onder mijn neus dwut, krijgt een hengst :dag:

Dat wordt gokken.

Voor mij wordt het ook een gok. Ik kan geen aanknopingspunt vinden om ook maar te twijfelen tussen landen. Kan voor mij van alles zijn. Kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die deze fotos ‘herkennen omdat ze er geweest zijn’.
Maar inderdaad, het zou mij niet verbazen als er toch wat mensen van de 27 zijn die het ‘goed hebben’.

Diegenen die hier geen “wit” meer kunnen zien, kunnen voor het contrast en de afwisseling eens kijken op het Grote Zoekplaatjestopic (op de Stamtafel) daar is de kleur vh te zoeken item momenteel “zwart”. :wink:

Zucht…ik geef het ook op. Dit is niet te vinden, dus dat wordt gokken. Het plaatje bevat te weinig aanknopingspunten om een goed te kunnen zoeken. Het zal wel een klein onderdeel zijn van een grote foto met ene geheel ander object op de voorgrond, zodat we allemaal op een dwaalspoor worden gebracht.
Moge de beste gokker winnen zullen we maar zeggen…:dag:

Ja… Met groot literatuur onderzoek kan ik mijn gok beperken tot enkele landen… (en dan zul je net zien dat er andere landen zijn die zich niet houden aan alle teksten die ik de afgelopen dagen gelezen heb…).

't Was in ieder geval leerzaam, ik heb woorden geleerd waarvan ik het bestaan niet kende…

Ik had de vraag 10 juist beantwoord maar heb geen mail gekregen met vraag 11.

Nu wilde ik een gokje wagen op vraag 11 maar blijkt dat ik daarop niet kan reageren.

Ik heb Fleur gisteren een bericht gestuurd maar krijg geen reactie. Wat nu??