Oh, ik al wel. Ik heb al een paar landen kunnen wegstrepen…
Thailand, Costa Rica, Indonesië… :wereld:
Ik zie net tot mijn grote verbazing dat ik goed had gegokt!!! Syrië was een lucky shot, had absoluut geen tijd om te zoeken!
Nog maar 27 deelnemers
Ik ga gauw op zoek naar de nieuwe.
Wie weet heb je dit keer wel weer geluk, het zou me niets verbazen als dit een gokvraag gaat worden ![]()
Tja, alleen is het aantal landen waar sneeuw valt volgens mij iets groter dan het aantal landen waar Arabisch de officiele taal is…
Haha ja dat vrees ik ook
Heeft iemand mijn brainwave gevonden?
Voor mij duidelijk een gokvraag… Mijn werkgever moest een weten hoeveel uur ik al in dit spel heb gestoken hahahaaha!!!
Ik heb liever niet dat mijn werkgever het weet… :redface:
Bij mij zit de halve afdeling mee te zoeken. Zit al heel wat uurtjes in… Maar deze is echt klote. Weinig aanknopingspunten…
Bij mij zit ook de halve familie en vriendenkring mee te zoeken.
Maar in deze opgave hebben ze niet zo’n zin. Inderdaad heel weinig aanknopingspunten.
Ik zit voor een deadline, dus morgen weer verder zoeken!
Ik vind dat Fleur een hint mag geven. Ik kan er echt niks van maken. “Hekje in de sneeuw”. Lijkt wel een stilleven van een of andere schilder.
Mee eens. De lol gaat er eerlijk gezegd ook een klein beetje af omdat het nu dom zoeken is in talloze winterlandschappen, zonder enige richting.
Dit kan echt overal zijn waar t n beetje winter is, heeft niets met reizen of kennis van landen/cultuur te maken. Het kan toch niet zo zijn dat je met overduidelijk gokken naar de volgende ronde zou mogen gaan…lijkt me.
Jammer genoeg laatste foto fout gegokt.
Maar wel veel plezier gehad in het zoeken.
Duizenden foto’s gezien en weer een hoop ideeën opgedaan. Dus alles was zeker niet voor niets.
Iedereen nog veel succes met zoeken en ik blijf zeker meekijken.
Bedankt. Ik zal het zeker nodig hebben ![]()
Ik zit trouwens de vraag opnieuw te lezen, maar het betekent dus dat we pas na woensdagochtend een grotere foto te zien krijgen als niemand per ongeluk goed heeft gegokt? Ik dacht dat we eventueel tijdens deze ronde al wat meer te zien zouden krijgen wanneer er nog geen goede inzendingen waren ontvangen.
Nu komt het dus puur op raden aan en mag iedereen hopen dat de rest het niet raad, zodat er nog kans bestaat met die grotere foto. Zou een beetje jammer zijn…
Volgens mij krijgen we als niemand het goed heeft vrijdagochtend een groter deel van de foto te zien.
Ja klopt dat bedoelde ik
Het is vandaag al woensdag. De week gaat ook zo snel ![]()
haha ja inderdaad. En de avonden zijn lang met al dat gezoek achter de laptop;)
Ik kan geen sneeuw meer zien zo langzamerhand! Kunnen we niet gewoon allemaal Egypte als antwoord geven, zodat niemand het raadt en we vrijdag meer te zien krijgen? ![]()
Ik zeg: doen!