heel knap van degenen die het hebben kunnen vinden.
Ik heb echt 2 dagen non stop gezocht, maar helaas niet gevonden.
Iedereen verder veel succes bij de volgende plaatjes!
Mathilde
heel knap van degenen die het hebben kunnen vinden.
Ik heb echt 2 dagen non stop gezocht, maar helaas niet gevonden.
Iedereen verder veel succes bij de volgende plaatjes!
Mathilde
Voor de afvallers en de gokkers: het originele plaatje stond gewoon hier op Wereldwijzer forum http://www.wereldwijzer.nl/58915-albums433-picture2766.html
nou, tot zover dan de zoektocht voor mij. prima. ![]()
Wat stom zeg, dat ik niet even wereldwijzer heb onderzocht, ik heb op google ALLE arabische landen uitgespit ![]()
Shit zeg! Ik had er wel een paar bekeken op het forum, maar niet allemaal omdat ik op een gegeven moment dacht dat ze toch geen foto van het forum zouden kiezen! Aarrgghh!!!
Anyway: veel succes voor de overblijvers!
Hoeveel mensen zijn er nu nog over dan? Vond deze echt moeilijk… Dus maar gegokt. En grrr… zat der uiteindelijk maar 100km naast!
Geweldig. ![]()
Foto-album stond op blz 70, zag het ook pas een 2e keer toen ik verder ging kijken.Had het al opgegeven eigenlijk en dacht, nog 1 keer kijken en dan stop ik er mee.
Ben benieuwd hoeveel mensen er over zijn.
Aaah ik was zo dichtbij!
Echt wel te vinden dus, ik had een Wiki lijst van heeeeel veel Arabische universiteiten en ben bij die met een Faculty of Education alleen op de homepage van de uni geweest, heb nooit die link zelf aangeklikt… dat had gewerkt. Hoe stom…
Pfff ik heb echt zoveel Arabische universiteiten voorbij zien komen…
Iedereen die er nog in zit, gefeliciteerd!
Jeetje mina zeg!!! Deze foto is vast bij iemand thuis aan de kade gemaakt hhaahahaaa!!!
Ja bij mij thuis ![]()
Ik woon namelijk nogal luxe en groot en duur en op stand en met een eigen boot ![]()
Plaats je die foto dan nog even op je profiel haahahahaaa
…ben geneigd ermee te stoppen, dit gaat nergens over
Helaas ik ook!
Ik baal hier enorm van!
Zeg het is wel een wedstrijd hoor ![]()
Kom op mensen!! We hebben nog alle tijd!!! Het is op een openbare plek dus moet het toch wel ergens te vinden zijn?? We mogen pas vrijdagochtend opgeven. Dan pas kun je aan jezelf verkopen dat je er alles aan gedaan hebt.
Succes aan de overblijvers, want echt het is een moeilijke. Veel zoekplezier
far2go
Misschien een stomme vraag, maar ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat er alleen foto’s gebruikt worden die op wereldwijzer staan… is dat niet zo dan?
Nee zeker niet. Dat was wel zo bij de vorige quiz (wereldwijzer puzzeltocht), maar hier en bij de nationale reisquiz worden veel foto’s gewoon van internet gehaald.
Pfffff lastige! Nog niks gevonden… :paranoid: