Ja deze is 10x makkelijker lol2
Heb deze wedstrijd verloren door de slechte kleine foto. Blijft de vraag waarom de foto niet groter. Er zijn van deze kerk erg mooie en duidelijke foto’s te vinden.
Mensen, die jong zijn, kunnen zich niet voorstellen wat het is om niet zo heeeel scherp meer te zien.
Moge de bestziende winnen!
Blijft mijn vraag nog staan: hoe lang hebben de verwijderde hints hier gestaan?
Hints?? Ik heb geen hints gezien en ben pas vanmorgen gaan zoeken.
Deze kerk heeft hele karakteristieke torens die als je op gotische kerken gaat zoeken zeker te vinden is.
Gezien het aantal overgebleven deelnemers zijn er overigens niet veel die die hints hebben gezien en kunnen gebruiken…
ook gevonden, jippie!
Echte hints waren het naar mijn idee niet, maar ze hebben er ongeveer een uur gestaan denk ik? Ik had het overigens al gevonden voordat die er stonden.
inderdaad, en dito!
Hebbes! :cheer:
Ik heb deze ook alweer:) We gaan waarschijnlijk met zn 66’en door.
Wel jammer dat mensen zoveel klagen over die slechte foto hiervoor, ik zag ook niet dat die witte dingen kerktorens waren, hij was voor iedereen nauwelijks te zien!! De enige manier om het te vinden was elk land apart af te zoeken! En dat had iedereen kunnen doen
Corberana,
Ik kon dus niet zien op die minifoto dat die witte “masten” op de kerktoren zaten.
Ik zag het als lichtmasten achter de kerk.
Waarom heeft de moderator niet de moeite genomen om een betere foto van deze kerk te plaatsen. Nogal gemakzuchtig vind ik.
Er zijn bosjes goede foto’s van deze kerk te vinden op het internet.
Dan had iedereen een gelijke kans gehad.
Niet iedereen heeft het zicht van een havik :).
Veel succes met de volgende foto. Nou ja, met een deel van een foto. De laatste foto zal waarschijnlijk bestaan uit 1 pixel :D.
Gevonden. :cheer:
Gelukkig maar,want ik had nog schele ogen van het zoeken naar de vorige foto:drugged::biggrin:
Vond die vorige foto ook te klein, je kon de details niet zien en dan is het moeilijk aanknopingspunten te vinden voor je zoekopdracht.
Maar moet eerlijk zeggen,toen ik 'm gevonden had was het zo duidelijk. Had “kathedraal Azië” op Google gezet en kreeg 'm toen meteen te zien. Dus je hoefde niet eens te weten wat de witte dingen waren. Meer een kwestie van geluk hebben en de juiste plek intoetsen.![]()
…dat de foto’s steeds onherkenbaarder worden en kleiner is nu net de clue van deze quiz, lijkt me! lol2
Op naar vraag 10 ![]()
Moest wel even zoeken, maar het is gelukt! :cheer:
Het moet ook wel een beetje moeilijk zijn natuurlijk, anders wint er nooit iemand. Dus geen gezeur meer hoor over kleine of slechte foto’s!
Met uren zoeken en elk land apart kom je er wel ![]()
En deze vraag was voor mijn vriend een eitje, dus kom maar op met de volgende vraag ![]()
Ik moest ook eerst even mijn bril schoonmaken!
Het is meestal niet een kwestie van goede ogen.
Vaak is het een kwestie van de juiste zoekopdracht geven.
Het Grote ZoekplaatstjesTopic in de Stamtafel is al jaren een goede oefening.
Dus iedereen die dit een leuke quiz vindt kan daar verder puzzelen (en daar zijn hints wel gebruikelijk).
Ik had gemaild naar Fleur en het is dus wel inderdaad de bedoeling dat de kleine plaatjes het moeilijker moeten maken. Ik ben het met iedereen eens dat dat niets met kennis te maken heeft, maar goed. De huidige vraag is gelukkig een duidelijke foto, gelukkig ben ik er zoals meerdere reizigers geweest, sorry!! Zelf heb ik bij de vorige vraag een programma gebruikt die pixels bij de foto verzint zodat je hem wat groter kan maken. Toen zag ik ook ineens dat die witte dingen geen stadion lichtmasten, zuilen van een parkeergarage of noem maar op waren.
ps: de hint die gegeven was maakte het alleen nog maar moeilijker. Als iemand er 9x geweest is ga je er vanuit dat dat dan wel in Europa is en niet helemaal aan de andere kant van de wereld!! Ik werd op het verkeerde been gezet, dus baal niet als je hem niet hebt gelezen.
…bedankt voor deze uiteenzetting, ik was me er niet van bewust dat in mijn reactie op iemand een ‘hint’ gezien zou worden. :mad:
Haha, nou, ik werd gek van het zoeken en had ook echt geen flauw idee meer wat het zou kunnen zijn. Dus naar aanleiding van jouw reactie heb ik gekeken wat je favoriete vakantiebestemmingen waren en aan hand daarvan op Indonesie uitgekomen. Dus ja…ik vond het wel een hint.
Gewoon niks zeggen dus over de plaats van de foto of wat dan ook, of het nu als hint opgevat kan worden of niet. Het is dat ik het antwoord al wist, anders zou ik ook even in het reisverleden gaan duiken van iemand wanneer diegene aangeeft daar al meerdere malen te zijn geweest.