ik geloof dat ik inmiddels alle kathedralen van de wereld gezien heb, behalve die ene op de foto.
Ik kan weer rustig slapen vanacht…HIAAAAAA
…ben er ook 2x geweest, maar is me niet echt opgevallen blijkbaar.
Let erop dat het niet is toegestaan om hints te geven. Ook geen vage hints. Het leidt tot diskwalificatie en een ban van het forum.
Laten we het spannend houden voor iedereen!
…je hebt zondermeer gelijk, ik…:slapen:
Je laatste opmerking was dan ook niet heel erg subtiel ![]()
Vond hem echt heel erg moeilijk!
amen:so:
Fleur, zou je willen reageren op mijn privebericht over de zichtbaarheid van de foto en personen die slecht zicht hebben? Het kan niet de bedoeling zijn dat er op deze wijze een selectie plaatsvindt. Zou je hierop willen reageren?
Bloed zweet en tranen, maar ik denk dat ik hem heb!!
Als ik hem niet goed heb mag iedereen mij vanaf morgen schele kip noemen.
Zo, ik heb net deze postzegelfoto door een fotozoekmachine geslingerd en de foto zit niet tussen de 1,8 miljoen doorzochte foto’s.
Ik verwacht zeker morgenochtend vroeg een aanwijzing. Op deze manier is het geen eerlijke wedstrijd.
Jawel joh, het is voor iedereen even moeilijk, toch?
Hoezo? Het is toch* juist* niet de bedoeling dat de foto vindbaar is in zoekmachines? Dan is het een eindeloze wedstrijd en bovendien niet leuk. Dus onzin om het daardoor oneerlijk te noemen. Bovendien denk ik dat de hints die gegeven zijn meer dan genoeg waren - daardoor heb ik de foto in ieder geval kunnen vinden.
Er mogen toch geen hints worden gegeven?
Even voor alle duidelijkheid: ten einde raad heb ik deze foto maar eens door een zoekmachine geslingerd. Ik kan namelijk NIET GOED ZIEN wat er op het plaatje staat.
Pssst niet verder vertellen, maar de volgende foto wordt nog kleiner met veel minder pixels.
Veel succes iedereen.
Oef, ik denk dat ik hem heb, op de valreep.
Kon pas vanmorgen gaan zoeken: hier in Spanje was het Driekoningen (het equivalent van Sinterklaas) dus woensdagavond de optocht bekijken in Sevilla en gisteren alle cado´s uitgepakt en vervolgens dingen in elkaar zetten zoals de 3wieler van mijn kleine neefje, battterijen plaatsen en spelletjes spelen met mijn dochters etc.
Nou, ik geef het op… Ik heb nog wel antwoord gegeven, maar ik weet al dat 't fout is…
Maar elk nadeel hep z’n voordeel: 6 februari vertrek ik voor 2 maanden naar de outback van Australie, nou hoef ik me ook geen zorgen meer te maken of er wel overal internet is!!!:wereld:
Succes verder iedereen!!
Het juiste antwoord op vraag 8 is Jakarta! Vraag 9 wordt zometeen geplaatst.
ik ben er klaar mee! denk dat de wedstrijd voor de jeugd is met zulke kleine fotos. jammer maar goed om te weten voor de volgende keer. veel succes allemaal.
Vraag 9 al beantwoord!