Hè bah, sterkte en beterschap!
misschien heb je tijdens je narcose wel de meest geniale ingevingen ![]()
je kan altijd iemand machtigen… en kan je gewoon door meedoen:so:
Pfff, kan al amper zien wat er op de foto staat, uitvergroten helpt niet echt. Mijn ogen doen zeer, stop er vandaag maar mee.
Een moeilijke foto is een uitdaging, maar een foto waar je met moeite kunt zien wat er op staat is niet zo leuk voor je ogen.
Gelukkig had mijn vriend hem binnen 10 min. gevonden.
Ik had ook al de hele middag alle kerken,kathedralen en basilieken doorzocht
en niets gevonden.Maar hij zit nog in de race.
Toch is het een leuk spel.
En Rhoos,sterkte morgen.
Iedereen dank voor het medeleven. Maar ik vecht nog wel even door hoor. Misschien ben ik morgen avond toch nog niet zo duf. Op 11.15 wordt ik op de ok verwacht.
Gr Rhoos
Toch te fanatiek geweest om te stoppen. Nu wilde ik het antwoord weten ook, heb 'm gevonden. Gelukkig maar:cheer:
In 10 minuten gevonden!!!:retard:Huh, heb er wel wat meer minuutjes op zitten hoor.
Rhoos, succes morgen!![]()
Het is een kwestie van geluk en het juiste zoekwoord/land intypen.
Maar ik moet toegeven,dit werkt zeer verslavend.
erg leuke quiz dit, en zeer verslavend idd! moest voor het eerst serieus hulp inschakelen maar hij is gevonden, op naar vraag 9…
…gevonden, maar ik lig er al uit! Helaas!
Nou ik heb m nog niet hoor en ben idd al een meervoud van 10 minuten aan het zoeken, kantoor afgehaakt, computer op tilt en ik kan ook geen kerk-achtig gebouw zien, maar laat me niet op mijn kop zitten!!! Ik moet en zal m vinden!
Zo gelukkig nog voor ik onder narcose ga mijn antwoord in kunnen leveren.
Op naar de volgende vraag als ik het tenminste goed had
Kom op,je kunt het!!!
nou, als je er toch al uit ligt kan je het net zo goed vertellen:D
…dat zou dan toch niet eerlijk zijn, ik krijg iedereen over me heen! :storm:
ik geef het op ik krijg een muishand van al dat google
Zooo heeee veel te lang gezocht! Maar gevonden… de moeilijktste tot nu toe, tenzij je der geweest bent ![]()
** Redactie: tekst verwijderd, geen hints! **