Kletstopic (Wereldwijzer Foto Quiz 2010)

mogen de afvallers nog voor spek en bonen meedoen?

Ook het verkeerde antwoord gegeven. Volgende keer beter. En veel succes voor degenen die wel door zijn.

Dat kan toch altijd??? Je kunt toch gewoon de foto’s bekijken en voor jezelf het nog opzoeken. Er is alleen niks meer te winnen, maar blijf wel kijken :wink:

De foto van vraag 8 is niet te vergroten, is dat de bedoeling?

Van de 139 hebben 106 mensen hem goed beantwoord, vind ik eigenlijk best knap :wink:
Had dat nooit verwacht!!

Dat is de bedoeling.

En wederom heb ik hem… Tralalalalala!

Mijn god…hoe heb je dat gedaan?? Ik kan m niet eens zien zo klein is ie…pffff

En terecht… anders blijf ik nooit alleen over :dag:

Ik heb er een hulplijn voor moeten inschakelen, maar ik heb hem. Diegene wist tot mijn grote verbazing direct te vertellen waar het was lol2

Hoi
Ben al lang uitgeschakeld, maar kom toch nog effe de sfeer hier opsnuiven. Inderdaad, ik heb een reuzenscherm omdat ik slechtziende ben en nog is de foto amper te zien. Echt wel klein hoor. Heb hem ook nog niet gevonden. Kijk al uit naar het antwoord
Trouwens, ik wens iedereen een heel fijn 2011 toe en hopelijk weer veel reisavonturen.
Doei far2go

Goed zeg! ben nog steeds aan het zoeken, met het hele kantoor…ben bang dat het vandaag niet van werken komt…

…om de foto’s te kunnen vergroten kun je hem kopiëren naar je bestanden, dan openen en vervolgens in Piacasa vergroten. Hij wordt dan niet scherper, meestal zelfs nog minder van kwaliteit, maar tóch!
Je kunt hem niet rechtstreeks naar Picasa kopiëren omdat hij té klein is!

ik kan geen kerk of kathedraal meer zien!!!
ben er klaar mee.

Ik begrijp toch echt niet waarom de foto zo klein moet zijn. Met wat je op de foto ziet, kun je gericht gaan zoeken. Worden de volgende foto’s nog kleiner? De loep ligt al klaar.
Jammer van deze wedstrijd.
Vanavond maar eens een poging doen de foto ZELF te vergroten.

Kan Fleur misschien eens toelichten waarom de foto zo klein blijft?

Als compensatie op de kleine foto…een hint???

Wel grappig… hoeveel Katedralen baseliken kerken of andere huizen van god zijn der op deze wereld… Deze foto komt echt aan op kennis van mensen die er zijn geweest ja of nee. Met andere woorden mensen die deze wedstrijd op kantoor meedoen zijn met deze foto goed in het voordeel. Voor mij is dit een kerk die over de hele wereld kan staan en toevallig op die ene lijkt… Hmmnnn jammer idd, maar komt wel aan op je reiskennis dus met andere woorden iedereen die in deze stad is geweest weet het waarschijnlijk. Goed ga nog maar eens een poging wagen… Mekka zal het in ieder geval wel niet zijn :slight_smile:

Ik heb 'm nog niet, maar ik geef niet op!! :storm:

Nou voor nu hou ik even op met zoeken. Iemand al gevonden. Denk dat ik het moet opgeven want morgen het ziekenhuis in en na een narcose zal het wel niet lukken meer het zoeken.

:frown: