idd op Het Grote Zoekplaatjestopic op de Stamtafel loopt een non-stop foto quiz. Er zijn daar al zoekplaatjes voorbijgekomen die héél duidelijk en groot waren maar met summiere gegevens hoor. Toch worden ze geraden…al dan niet met hints. Het gebeurt dat een zoekplaatje na enkele minuten wordt geraden, soms na enkele dagen.
Diegene die het plaatje raadt, krijgt een punt op de scorelijst en mag binnen de twee dagen het volgende zoekplaatje neerzetten.
Iedereen die interesse heeft kan telkens meedoen ivm het volgend te zoeken plaatje. Niemand valt af op het Grote Zoekplaatjestopic en iedereen kan er om het even wanneer bijkomen/inspringen.
Een beetje moe gezocht, een periode geen tijd om mee te doen, een bepaald plaatje ligt je niet om te zoeken, … geen enkel probleem, je kan later altijd opnieuw inspringen en meedoen.
Dus bij herhaling aan liefhebbers foto-speurders… neuzen wijzen naar Het Grote Zoekplaatjestopic op de Stamtafel.
…mijn favorietste land is Myanmar en Vietnam, maar het 9x had ik niet moeten schrijven, dat bracht mensen óf op het verkeerde been óf in Azië. Het zoekwerk komt toch neer op de juiste zoekwoorden en ik had ‘gereja’ (kerk) en ‘katedral’ als zoekwoord en had hem meteen, omdat iedereen zocht op ‘kerk’, ‘kathedraal’ of ‘cathedral’. En, ik zag de witte torens wél als onderdeel van de kerk en dan kom je al snel in Azië. De hint van anderen was dus eigenlijk “zoek niet met Nederlandse woorden”! :chin:
Ik had ook bij Jan Hermens gekeken en gezocht op Myanmar. Jan je bent super hihiihiii. Maar ja, dat bedoelde je dus niet. Ik zoek in het Engels, ook prima te doen.
Jan, je zei dat ‘op het net’ te vinden was waar je 9x keer was geweest. Even je naam googlen en voila. Overigens zoek ik altijd in het Engels; beduidend meer resultaten dan Nederlands.
hij is idd erg makkelijk. Dacht het hele weekend te kunnen puzzelen maar dat hoeft dus niet.
Wel heel mooi daar. Ik wil het zeker van dichtbij gaan bekijken.
Wat een gezever over die foto… Het is toch de bedoeling dat mensen afvallen? Anders kunnen we tot in het oneindige doorgaan… Gewoon stug door zoeken en niet miepen over pixels want daar heeft iedereen last van…
Ja zeker ben ik er weer. Lig lekker in mijn bedje in het ziekenhuis. Net mijn warm eten op.
Morgen of zondag naar huis. Lief dat het je opviel dat ik weer actief meedeed.