Kletstopic (Nationale Reisquiz 2010)

Feit blijft dat er verschillende opties in de verzekeringswereld de ronde doen…

Misschien moet de redactie dan alsnog dit thema eens nader onder de loep nemen…

Dat klopt ook, die vergoede de gemiste reisdagen. Geld dat je hebt uitgegeven voor je vakantie maar waar je nu geen gebruik van maakt. Die worden pro-rata vergoed. (als je 10% van je vakantie mist krijg je 10% van je reis vergoed, zo begrijp ik het)

Er word hiet niet gesproken over EXTRA reiskosten, zoals omboeken van je ticket, eventueel een heel nieuw ticket enz. enz. Die kosten staan bij de “onvoorziene omstandigheden” van de reisverzekering.

Kei goe man! Hopelijk vind je het juiste antwoord op de fotovraag. Ik zag hierboven staan dat je het niet vind. Veel succes alvast.
Ik wist meteen waar het om gaat.

Ik ben nog nooit verder geweest dan Thailand,Vietnam,Laos,Birma en Taiwan.
Andere landen weet ik bitter weinig van Stoffeltje,laat staan hun bezienswaardigheden.

Met de hakken over de sloot (vraag 13)heb er uren naar gezocht op het internet!!!
Vraag 14;tja dat wordt weeral zoeken tot een gat in de nacht!!

Ge kunt ni alles weten he Georges! Ook geen ramp. Maar zeker niet slecht om u kennis over de schoonheid van andere plaatsen op de wereld te verdiepen. Machu Picchu is trouwens een nieuw wereldwonder.
Vraag 14 is ook weer een gemakkelijke. Als ge goed ziet weet ge direct waar het om gaat.
Groetjes

Ben ik de enige die vraag 15 echt onwijs moeilijk vindt??

Nee :slight_smile: Als ik al niet af was, zou ik het nu zijn want dat is me iets te veel zoekwerk.

Ik vond hem ook supermoeilijk, maar heb na letterlijk uren zoeken toch het antwoord gevonden :). Veel succes nog!

Ik denk hem te weten,maar er is een addertje onder het gras!ben aan twijfelen tussen twee landen.
De visumstempel is echt onduidelijk!

Kan ik een hulplijn inschakelen?

Pff wa ne stomme stempel. Ik kan hem echt NERGENS vinden. Al uuuuuuren aan het zoeken. En ik die dacht dat ik zowat alles op internet zou vinden. Deze is echt een hele moeilijke voor mij. Ik heb gezegd nooit op te geven voor ik het vind maar bij deze moet ik het precies wel opgeven.
Bye bye Barcelona…

Kom op, het is niet onmogelijk. Er zijn immers mensen die 'm hebben kunnen vinden. Geef nog niet op!

Er moeten overigens nog 13 mensen antwoorden. 21 hebben reeds geantwoord.

Maar 21 juiste antwoorden?

Is mijn antwoord correct Jurjen?zeg alleen maar ja of nee!

ik heb hem net naar uren zoeken gevonden (althans dat hoop ik) maar het was wel de lastigste tot nu toe

En onze goede vriend Jurjen houd ons in spanning,ik heb een zwak hart Jurjen,ben al blij dat ik straks niet moet gaan slapen,(werken)zou anders toch maar piekeren!lol2lol2

Het zou flauw zijn nu al te laten weten wie het goed of fout heeft.

In ieder geval hebben we deze rond weer een paar afvallers, maar ook zeker mensen die doorgaan. De verhouding tussen de twee groepen houd ik nog even voor me om het spannend te houden. :wink:

Same here :mad: Mijn oprechte bewondering voor mensen die hem gevonden hebben. Kan intussen geen stempel meer zien!

Ik ook niet meer!heb er 2uur mee zoet geweest om die “verrotte stempel” op te zoeken.
Nu maar hopen dat mijn antwoord juist is?