Al enkele jaren gaan wij naar Frankrijk en Italie met onze zoon en verblijven dan in kleinschalige appartement accomodaties (4 a 5 app) die geschikt zijn voor kinderen doordat ze een speeltuintje hebben en een zwembad (vaak van Nederlanders).
Wij willen echter heel graag een keer de binnenlanden van Spanje ontdekken (bv het andere Andalusie) maar kunnen een dergelijke accomodatie maar niet vinden.
Kan iemand misschien tips geven voor het vinden van dit soort accomodaties?
Misschien moet je het hier mee proberen: casas rurales andalucia.
Enorm populair aan het worden hier. Als je op deze zoekterm zoekt kom je een stroom van info tegen.
Deze is bijv ook in het Engels: www.acentorural.com/en/indexen.asp
Of kijk op http://www.thecompleatebroangler.com/index.php/nl/foto-album/accommodatie
Deze vakantiewoning met grote tuin is heel geschikt als thuisbasis voor als u de provincie Zaragoza in Aragon wilt ontdekken.
Leuke kleine plaatsjes, mooie grote steden (zoals Zaragoza zelf op 1,5 uur), veel mooie natuur.
1,5 uur van het strand, 3 uur vanaf Barcelona.
De vakantiewoning zelf is in beheer van Nederlanders. Geschikt voor ca 6 personen, 3 slaapkamers, grote huiskamer met airco en openhaard. Volledig ingerichte keuken, met :was: (onmisbaar wanneer je met kinderen op vakantie bent). BBQ in de tuin.
Relaxen, genieten :vak02:
Goedkoop naartoe te >>> met Ryanair vanaf Eindhoven, of met eigen auto in ca 20 uur rijden vanaf Nederland.
Wij runnen sinds het afgelopen jaar een vakantie villa in Benalmadena Pueblo. Deze accommodatie is zeer geschikt voor kinderen en beschikt over 8 verblijfsruimten, waaronder twee selfsupporting accommodaties.
Vanuit onze villa, die aan de kust gelegen is, kun je alle kanten op.
Kijk maar eens op onze site: www.panvital.nl
Misschien kun je er iets mee.
Wij hebben een kindvriendelijk klein hotel ruim 25 km het land in en verder hebben we nog een lijst met Nederlandssprekende adressen. Je kunt beide vinden onder www.casaoasis.eswww.rondespanje.nl
O ja, ikzelf: ik heb een appartement (1 slaapkamer) in de verhuur in Benalmadena. Huur in de winter minimaal een maand. Appartement is van een collega en is direkt aan de boulevard gelegen. Meer info? Stuur me dan maar een privéberichtje.
In Andalusie kunnen we je van harte Villas Periana in de provincie Malaga aanbevelen. Het is een complex van 10 huisje met een gemeenschappelijk zwembad. Foto´s en beschrijving te vinden op Página no encontrada | Lechien
Graag bereid tot het geven van meer informatie,
Ik kan jullie een leuk appartement aanbieden in Andalousie aan de Costa de la Luz, gelegen in Chiclana.
Dit appartement is gelegen op 500 m van het strand, het heeft een zwembad voor volwassenen en een kinderzwembad, het heeft een kinderspeeltuin in het complex, het appartement zelf is een gelijkvloers met 2 slaapkamers, living, volledig ingerichte keuken, badkamer met ligbad/douche.
Mocht u dit intereseren stuur ik je graag de prijzen door en de fotos.
Mij dan wel graag vermelden de gewenste periode.