Hoi
Kan iemand me tips geven voor een leuke vakantiewoning in spanje?
Het moet niet al te groot zijn daar we slechts met zijn tweetjes zijn.
Bedankt voor de info
Hoi
Kan iemand me tips geven voor een leuke vakantiewoning in spanje?
Het moet niet al te groot zijn daar we slechts met zijn tweetjes zijn.
Bedankt voor de info
Kijk eens op de site van Het Andere Spanje: www.het-andere-spanje.nl. Wij bieden woningen aan in het binnenland van heel Spanje, waaronder woningen voor 2 personen.
Hola Domien,
Wij hebben een schitterend appartement te huur. Misschien iets voor jullie?
http://link.marktplaats.nl/174900128
Saludos,
Joy
Casa Esperanza is een heerlijke vakantieaccommodatie met twee sfeervolle B&B kamers, een 3-kamer appartement en een vakantiehuis voor 2 personen gelegen aan de rand van het typisch Spaanse dorpje Totalán. Geen massa-toerisme, op slechts een half uurtje rijden van Malaga en slechts 10 minuten van het strand van <?xml:namespace prefix = st1 ns = “urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags” /><st1:PersonName w:st=“on” ProductID=“La Cala”>La Cala</st1:PersonName> del Moral. Vanuit Casa Esperanza kunt u het prachtige Andalusië ontdekken. De steden Malaga, Granada en Cordóba bezoeken. Het binnenland intrekken en genieten van de natuur. Slenteren door de typische Spaanse witte dorpjes. 's Ochtends naar een markt of gewoon een dagje lekker naar één van de stranden aan de Costa del Sol.
Voor informatie: www.casa-esperanza.eu
Mijn schoonouders hebben een huisje in zuid-spanje, het zijn een soort van wijken, hele leuke huisjes en ik weet dat er enkele te koop en te huur staan ginder. Je kan bij google eens intypen; urbanisation zeniamar, orihuela–> orihuela is het dorp, het ligt vlak naast torrevieja…
Groetjes succes
Nats.
ps. je kan er appartementjes en huisjes huren.
Indien je tussen al deze antwoorden nog niet hebt gevonden:
Goedkope, mooie B&B nabij strand in Els Poblets, Denia
kijk eens op www.concalor.nl
Casa Naranja in Totalán. Zie de website www.casa-esperanza.eu
:zon02:Kijk eens op de site www.uwhuisonderdezon.net wij hebben nieuwe huisjes en appartementen te huur aan de Costa Blanca vlak bij Torrevieja, zoutmeren, strand en golfbanen
www.casafeliz.nl misschien!!!
Kijk ook eens op www.olezo.nl en vul bij accommodatietype (bijvoorbeeld villa, vakantiehuis, hotel) waar je wilt overnachten en in welke plaats in Spanje.
www.olezo.nl vergelijkt aanbieders van reizen en ook van vakantiewoningen. Je kunt ook beoordelingen van andere reizigers bekijken.
<o></o>
Casa Amigo is een kleinschalig en familiair plattelandshuis met groot zwembad, gelegen in de provincie Valencia voor 1 tot 10 personen. Casa Amigo is geschikt voor iedereen die wil genieten van rust, natuur, gastronomie, buitenleven, gezelligheid en cultuur.
www.casaamigo.nl
Dag allemaal,
Ik heb misschien een goede tip voor jullie.
http://www.olezo.nl/spanje.html daar staan zo’n 800 huizen en 1200 villa’s op .
Deze worden onafhankelijk aangeboden dus een leuke bijkomstigheid is dat je ook nog de beste prijs mag kiezen.
Ikzelf ben meerdere keren in Mijas geweest in een huis met de naam los olivos. helemaal super. de eigenaar toen was een Nederlander Peter Teng.
Zeer aardige man.
Groet,
Gump.
Voor een leuk apartement voor 2 personen zijn veel mogelijkheden.
Je kunt kijken op mijn links onderaan mijn bericht. Misschien staat er iets voor je tussen
Hoi:vak02:
Ik weet niet of je de Costa de la luz al kent, het strand van Barossa ze noemen het hier de Caraiben van Europa ondanks het mooie witte en gele zandstrand en de prachtige blauwe zee en zeker niet te vergeten de mooie zonsondergangen.
Buiten stand is hier nog veel meer te beleven wat je bent op 15 km van Cadiz, op 45 km van Jerez de la frontera en op maar 140 km va Sevilla.
Je kan hier genieten van culturele monumenten, van de parachrige dansende paarden, van een excursie die zeer mooi en aangenaar is de porto - wijn route. of een leuke boottocht, enz meer vervellen doe je je hier niet.
Ik weet niet wanneer u graag op vakantie zou gaan, maar momenteel heb ik een zeer interesante aanbieding.
Goed gelegen appartement aan het zeer mooie strand van Barossa, dit is het strand van Chiclana dat gelegen is aan de Costa de la Luz.
Het is een appartement voor max 6 pers, gelegen in een complex met directe toegang naar het strand.
Het heeft 2 slpk, badkamer, living met eetkamer en een apparte keuken en een terrasje, in het complex is een gemeenschappelijke parking voor de wagen, en een gemschappelijk zwembad dat open is vanaf 15/06. en vele groene zones om te zonnen. SPECIALE ACTIE PRIJS IN JUNI 275 EUROS PER WEEK ALLES INBEGREPEN.
Ook mogelijk in juni voor een volledige maand voor 750 euros alles inbegrepen.
ook nog vrij in juli van 01/07 tot 15/07 prijs 1250 euros alles inbegrepen.
Augustus reeds verhuurd maar nog vrij in september prijs van 01/09 tot 15/09 prijs 1000 euros alles inbegrepen en vanaf 15/09 prijs per week 275 euros.
Luchthavens in de buurt
Jerez de la Frontera of Sevilla of Gibraltar <?xml:namespace prefix = o ns = “urn:schemas-microsoft-com:office:office” /><o:p></o:p>
Mocht u geen wagen huren voorzien wij u dat iemand jullie komt afhalen van de lucht haven , wel tegen vergoeding.
Schrijf gerust een mailtje voor meer info of voor fotos.
Mocht dit u niet bevallen of zoekt u voor een andere periode, ik heb meerdere eigendommen.
Grtjs,
Tania<o:p></o:p>
>>>
Er zijn best veel sites voor vakantie woningen te vinden.
Zelf vind ik de site http://www.huurvakantiehuizen.com toch een van de overzichtelijkste.
Hoi,
Wij bieden ons huisje te huur aan, aangezien wij zelf niet heel veel heen kunnen ivm de schoolvakanties van de kleine kinderen. Wij hebben het huis afgelopen zomer gekocht en de eerste huurders zijn geweest, ze waren erg tevreden. Op onze site www.woningspanjetehuur.nl kun je wat meer over de woning en omgeving lezen. Wellicht is het een leuke plek voor jullie!
groetjes van Malika Verbeek