Gezocht een B&B, restaurant of klein hotelletje ter overname in Spanje.
gevonden?
Hola, bij ons in de buurt staat een B&B te koop. Kijk op ´casas limaria´ website.
Succes !
er staat veel te koop
Wat/waar wil je?
Wij hebben een fantastisch restaurant ter overname, aan het strand van Torrevieja.
Op deze link kun je foto’s etc zien.
www.rta-europe.com/?q=Property/PropertyDetail&refno=SP6218L
Wij hebben een groot huis in Spanje (tussen Alicante en Valencia) met 7 gastenkamers en 7 gastenbadkamers.
Laat maar weten als je meer info wil.
@lilianroering: welke prijscategorie? Zijn er ook huur (evt. met optie tot koop) mogelijkheden?
@bv-tje: mensen nodig in Spanje?
@lilianeh: Ik wel, mocht het zover zijn…
Wat is jouw idee?
ergens beginnen werken en dan iets zoeken,
wat had jij gedacht?
iets (heel moois en unieks) voor mezelf beginnen en daar wellicht personeel voor nodig hebben
in welke tijdspanne zie je dit zitten? al concrete plannen?
heel concreet. Afgelopen 6 maanden in Spanje geweest op zoek naar perfecte locatie en pand hiervoor.
en je plannen al gelukt olaf?
vwb mijn zoektocht naar ideale plek icm pand en mogelijkheden, ja. Nu op zoek naar een business-partner, omdat ik het financieel niet alleen kan (en straks operationeel een 24/7 bedrijf alleen runnen is ook lastig).
Interesse?
Wens je graag een b & b uit te testen alvorens de grote stap te nemen, dan stellen wij onze b en b te huur. Zuid Spanje, Velez Malaga:zon02:
Alle info op http://casa-africano.skynetblogs.be/
Hallo,
Kunt u mij meer info geven. Aantal kamers/units, perceelgrootte, bezettingsgraad, huur van het geheel? Dit haal ik niet direct uit uw site.
Graag naar olafvdboom@hotmail.com mailen.
Bedankt!
Te koop in ZW Spanje,Extremadura (Caceres -Trujillo)
Landgoed/Finca 27000m2 terrein.=2,7 ha.Met diverse gebouwen oa appartement verhuur(B&B).
De ligging is 300 km ten ZW van Madrid, via de A5 Madrid - Badajoz, afslag 294 Miajadas, vervolgens de EX 206 Almoharin-Caceres.
Vrpr.265.000 euro ( er is enige onderhandelings ruimte)
Tel: 0034 616 219 381
mail: mr.willem.nl@gmail.com:wereld: