We hebben een goedlopende B&B in Spanje, in de bergen. Onze gasten zijn wandelaars, outdoor liefhebbers en rustzoekers.
Voor meer informatie, graag je email doorgeven dan nemen wij contact met je op.
Geachte heer/mevrouw,
Graag meer informatie betreffende deze B&B. Mijn partner en ik zijn op zoek naar iets dergelijks en hebben zeker interesse.
Ik hoop graag van u te mogen horen via een persoonlijk bericht
Met vriendelijke groet
wij zijn een koppel die opzoek zijn naar een B&B in Spanje die we kunnen huren voor een aantal jaren, graag ontvangen wij meer informatie op casarozemeijer@kpnmail.nl
Hallo beste mensen,
Ik zou graag wat meer informatie willen ontvangen omtrent de B&B en dan met name om te huren.
Mijn email: s.nobels69@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Sandra
Beste Cornelia,
Wij zijn een man/man paar van beide 41 jaar oud. We zijn al vele jaren samen en zijn wel toe aan een nieuwe uitdaging. Adam is een op en top horeca man en tevens een uitstekende kok. Ikzelf ben jaren als ondernemer werkzaam geweest en heb daar mijn sporen wel verdiend.
Graag zouden wij wat verdere informatie informatie informatie van u ontvangen betreffende de b&b. Dit mag u versturen naar het volgende adres. aluisterburg@hotmail.com
Bij voorbaat dank
Adam & André
Beste familie,
Wij zouden graag meer informatie van u ontvangen op susannekleinhaneveld@gmail.com
Vriendelijk dank alvast.
Groet, Susanne
Beste Cornelia,
Graag willen wij graag meer info.
petratimmers@ziggo.nl
M.vr.gr.Geert-Jan en Petra Timmers
Dag Cornelia,
Graag zouden mijn vriend en ik wat meer info willen over de B&B. We hebben interesse in beide opties. Op dit moment wonen we in Valencia. Mijn e-mailadres is nouskavm@hotmail.com
Groeten,
Nouska en Berna
Hallo Cornelia63,
Ik zie dat dit een vrij oud bericht is, maar is het nog te huur?
zo ja,mag ik dan wat meer info?
Mijn emailadres is: wereldvrouw79@gmail.com
Alvast bedankt!
hartelijke groet,
Suzanne