hallo, graag zou ik berichten ontvangen van mensen die ook interesse hebben in het opzetten van een BenB in het buitenland (spanje/italie) en eventueel een partner zoeken.
misschien hebben we raakvlakken en kunnen we elkaar helpen om iets op te zetten.
Hoi Aussie,
Heb jouw bericht met interresse gelezen.
Ben een ervaren backpacker die op het punt beland is om verder te kijken dan reizen maar wel binding te houden met reizen en een B&B is een goed idee.
Voor ik het vergeet mijn naam is Andre kom uit Arnhem.
Ben benieuwd wat jouw ideeen zijn enz.
Je hebt me wel enthousiast gemaakt en ik hoop zeker op een mailtje van je.
Als je denkt aan een B&B in Spanje, moet je denken aan een “hostal” of een “casa rural”. Goed afwegen wáár je precies wilt gaan zitten: je moet er tenslotte ook wonen. Op reis dus! En je ogen goed de kost geven. De diverse autonome gebieden in Spanje hebben verschillende regelgeving op dit gebied, koop i.i.g. de boeken van Guidelines. Adres en telefoonnummer van deze uitgeverij vind je op mijn site “Wonen in Andalucía”: http://geo.ya.com/cazallasierra. Daar vind je meer informatie over wonen en werken dus in Andalucía en een heleboel nuttige links.
Hoe ver ben je al met je voorbereidingen?
Je zoekt een partner. Eerlijk gezegd, zou ik je willen adviseren om het zoveel mogelijk zelfstandig te doen, want dan ben je volledig vrij in je beslissingen. Want je zult er nl. heel wat moeten nemen!
Maar vooral doorzetten en ik wens je heel veel succes!