Compagnon-ondernemer gezocht b&b Spanje
Ik wil een eigen casa rural (landelijk b&b) i.c.m. cursushuis starten in een mooie regio (provincie Taragona). Afgelopen half jaar heb ik in verschillende regio’s gezocht naar een geschikte locatie / pand en ik heb er enkele gevonden. Maar…ik zoek hiervoor een compagnon-ondernemer. Zowel vanuit financieel oogpunt als ook het exploiteren van een 24/7 bedrijf.
Wie droomt er ook van zoiets? Laat het me dan weten.
Un saludo!
Olaf
Neem even contact met me op.
Als je nog steeds iemand zoekt.
nickcampingbeheerder@gmail.com
Groetjes Nick
Hoeveel geld heb je nodig nog?
Ik denk niet dat met B&B iets te verdienen is valt these days , en het is ook zware werk, zou je niet anders willen doen bijvoorbeeld? er zijn andere mogelijkheden ook
bedragen geef ik liever via email. olafvdboom@hotmail.com
Vwb haalbaarheid: ik ben er zeker van dat middels een lage prijsstelling, de juiste marketing, een uniek concept/product waarmee je echt onderscheidend bent, een prima bezettingsgraad is te behalen en dito boterham te verdienen.
wat zijn jouw ideeen dan? Wat is het iets anders waar jij het over hebt?
Ik ben wel wat flexibel in mijn plannen.
ik heb veel ideeën, moet alleen maar de juiste kiezen, ik mail je straks
ik heb ook wel interesse
ok, als je me mailt, kunnen we tzt met z’n 3-en ideeen en info uitwisselen
Ik zou ook wel mee willen brainstormen.
Ik heb plannen om iig een deel van het jaar in spanje te wonen. Ik heb al een inkomen, maar een beetje meer door in Spanje iets te investeren is altijd welkom.
Groet
Eric
stuur me ff een mail, dan voeg ik je toe
Ik ken zo’n 150 B&B’s in Spanje en ik moet zeggen dat er echt wel een boterham te verdienen is.
Kernpunten :
- een unieke ligging hebben
- een excellente service
- een uniek aanbod (overnachten en …)
- informatieve doelgroepgerichte website
- excellente vindbaarheid op internet
- gedetailleerde kostprijsbeheersing
- bereid zijn veel uren te maken
Als één van deze 7 punten onderbelicht wordt, heb je vroeg of laat een echt probleem.
Hallo Piet,
Vriendelijk dank voor je positieve reactie en de genomen moeite.
Prettig ook om te zien dat ik op alle genoemde aspecten een positief antwoord heb.
Wat zijn die 150 b&b’s in Spanje die jij kent? Zijn dat te koop staande b&b’s of gewoon bestaande en succesvolle?
Mvg
Olaf
Een groot aantal daarvan staan op www.spanjeperauto.nl- Daar kun je lekker grasduinen.
Dank je wel
We zijn nu ondertussen bijna 5 jaar verder.
Ik vroeg me zo af: werden je plannen uiteindelijk ook gerealiseerd?
Beste vakantielovers,
Helaas (nog) niet. Ik ben na 7 maanden heel veel gezien en geleerd te hebben terug gegaan naar Nederland.
Het niet gevonden hebben van een business-partner was de reden. Nu heb ik een café, wat ik een tijdje wil runnen.
De droom blijft en ligt op de plank, totdat het moment daar is. Het concept wat ik in Spanje wil, is niet realiseerbaar alleen.
Mvg,
Olaf