Wie doet er mee, runnen b&b Spanje?

Compagnon-ondernemer gezocht b&b Spanje
Ik wil een eigen casa rural (landelijk b&b) i.c.m. cursushuis starten in een mooie regio (provincie Taragona). Afgelopen half jaar heb ik in verschillende regio’s gezocht naar een geschikte locatie / pand en ik heb er enkele gevonden. Maar…ik zoek hiervoor een compagnon-ondernemer. Zowel vanuit financieel oogpunt als ook het exploiteren van een 24/7 bedrijf.
Wie droomt er ook van zoiets? Laat het me dan weten.
Un saludo!
Olaf

Ik droom er wel van om nog eens een hostel te gaan beginnen net zoals de Backpackershostel in Hanoi en Hue of de Generator Hostels in London, Berlijn en Kopenhagen.

Ik zat zelf te denken in Hong Kong. Heb goede en slechte ervaringen daar opgedaan met het slapen in “hostels” (eigenlijk mag het de naam hostel niet hebben) en het idee om in Hong Kong een hostel te gaan beginnen wordt steeds sterker.

Succes met het vinden van iemand die dezelfde droom heeft als jij.

1 like

@ Sid: Jij ook!
Ik geloof dat er zeker markt is in HongKong.
Ik ken iemand die daar woont. Misschien heb je er wat aan?

Heren,

Sid en Olaf…ben benieuwd hoe het met jullie plannen staat. Ik ben erg benieuwd! Mijn grote droom is het runnen van mijn eigen hostel! Vandaar dat ik erg benieuwd ben naar jullie ideeen vorderingen etc. Mail me aub, liabos1@hotmail.com

Ik wil mijn droom verwezelijken voor mijn 35ste, nog een paar jaar te gaan :wink: naar aanleiding van al mijn eigen reizen en mijn gigantische passie voor reizen weet ik wat mensen zoeken en wil ik van mijn uit de hand gelopen hobby mijn droombaan maken!

Let me know! Groetjes Lia