Hallo allemaal,
Jasper hier, 33 jaar en woonachtig in omgeving Eindhoven. Ik zoek een ‘partner in crime’, iemand die zich, net als ik, wil onttrekken aan de dagelijkse Hollandse drukte van werk en andersoortige beslommeringen, en die de uitdaging aandurft om elders een hostel of b&b te openen cq over te nemen…ik ben nog relatief jong, zal hoogstwaarschijnlijk niet de spaarpot hebben, van iemand die de pensioengerechtigde leeftijd nadert, maar wel een keihardwerkende, ondernemende jongen, die het ziet zitten in deze uitdaging! ben heel benieuwd of er hier meer rondwandelen die hier ideeën over hebben en eventueel met mij deze ‘hike of a lifetime’ aandurven. Ik heb reeds eea aan research verricht en heb er leuke ideeën over, mensen die interesse hebben en een avondje willen sparren hierover, mogen mij zeker benaderen…zelf heb ik al best wat gezien van de wereld en voorkeur van locatie gaat uit naar Oceanië, Scandinavie of een gave locatie in Europa. Even heel duidelijk gesteld: ik zoek geen uitvlucht, dus graag dames/heren die er daadwerkelijk voor openstaan. Ik realiseer me dat dit bericht nog wat oppervlakkig overkomt, maar ideeën uitwisselen doe ik niet op een forum, waartoe een ieder toegang heeft, dan sla ik mijn eigen ruiten in
Hopelijk tot ziens!