Klein schalig hotel in Jomtien of Pattaya

Wie weet er een leuk hotel in Jomtien of Pattaya.
Ik ben op zoek naar een hotel wat enig luxe biedt.
geen honderden kamers.
waar cable tv aanwezig is.

wie kan me een leuk hotel aanbevelen.:vak02:

Hotel villa oranje!!
465/63m.9 soi sumnaksong
Pattaya central road soi 10
nongprue,Banglamung,20260,
Chonburi,Thailand.
[EMAIL=“webadres=www.villaoranje@hotmail.com”]webadres=www.villaoranje@hotmail.com
tel: 0066(0)38420421

Bedankt voor de reactie,

Ben je zelf ooit daar geweest?
is het netjes en heb je daar ook internet mogelijkheden en cabel tv?
aangezein ik alleen ga is dit belangrijk voor mij.

in villa oranje ben ik niet geweest zelf,dus daar kan ik niet veel over zeggen (alleen dat ik ff heb gecheckt:en er waren goede critieken over deze hotel)Ikzelf ben 5jaar geleden naar pattaya geweest ,en ik heb overnacht in het:asia pattaya beach hotel(1950bath per overnachting)als ik het nog mij kan herrineren ligt het hotel op de splitsing van pattaya en jomtien beach!!gegroet:georgessiam.

http://www.seaside-guesthouse.com

Alletwee in Soi 3 tegenover BigC. Schoon, kleinschalig, goede sfeer, kabel en wifi. Afhankelijk van tijdstip en duur verblijf 550-900 bath per nacht.

Ben er zelf veel en langdurig geweest.

Als je een klein netjes hotel zoekt kan ik je visas house aanbevelen in pattaya op soi 8 makkelijk te vinden ben er vaker geweest
veel plezier hinken

ik kom al jaren in het nautical inn hotel in pattaya,vriendelijk personeel pas gerenoveert, prijzen tussen thb 1100 en thb 1400, dit hotel ligt aan beach road langs mike shopping mall, steek de weg over en je bent op het strand, de website werk nu niet, maar er word aan gewerkt is mij verzekerd door de manager. www.nauticalinn.co.th

Ik ben benieuwd of er nog meer leuke tips komen, ben namelijk ook op zoek.

Hi Esther,

Heb je al een mooie hotel gevonden in pattaya? Want ik ga er ook naar toe in Januari.

Denk dat ik wel wat leuks heb gevonden, geen idee natuurlijk heb ook alleen maar de plaatjes gezien maar het lijkt mij iig leuk. Afwachten dus, ik ga in Oktober dus kan jou daarna vertellen hoe het was!

http://www.nirvanacouture.com/

Hallo Neyana,
Ik heb goede berichten gehoord van

Tulip House 344/3 Jomtien Beach Road

Niet groot, niet duur, goede service, eten goed en
nederlands sprekend.
Ik ga zelf volgend jaar dus ik weet het niet uit ervaring
maar het is hier op wereldwijzer goed aanbevolen.
Ik wens je een prettige reis en een fijne tijd.

Co ( ghanaco ) :chin:

Ok laat me maar weten hoe de service was en of het ook echt zo eruit ziet als op de foto.

Dank je Co!

Iyong, ik laat je het zeker even weten. Ik zal zelf ook nog wel wat foto’s maken. Een nadeel is volgens mij wel dat er geen ramen in zitten…dat had ik dus niet gezien! Later pas! Er zijn wel ventilatie roosters…Je moet dus niet claustrofobisch zijn;)
Het is niet mijn keus (zonder raam), maar tja heb al geboekt. En hoe vaak zullen we op de kamer aanwezig zijn? S’nachts heb ik toch mijn ogen dicht.

Ik was er duidelijk niet helemaal bij met mijn gedachten toen ik dit boekte. Ze hebben ook kamers met balkon! Heb dus net een mailtje gestuurd, gevraagd of we een upgrade kunnen “krijgen”.

Jomtien Palm Beach Hotel en Resort Pattaya:prijs rond de 900bath.

Adres: 408 Moo 12. Jomtien Beach Road. Pattaya City Chon Buri 20250 Thailand.

Nou gelukt hoor! We hebben straks een kamer met balkon! Weer een les voor de volgende keer, beter opletten;)

Heeft de hotel geen airco dan? :zon02: lekker warm lol2

Ja tuurlijk wel! Maar je hebt daar blijkbaar 2 soorten…met balkon of zonder raam! Dus van het ene uiterste naar het andere;) Dan maar met balkon! Kan ik daar tevens mijn sigaretje roken!lol2 En natuurlijk niet te vergeten heerlijk genieten van een bakkie of een borrel op het balkonnetje! Me loves balkonnetjes!lol2

Ik hou er ook van vooral als er een uitzicht heeft naar een mooie strand
:vak02::zon02:

Nou laat maar hoor, zeker niet heen gaan! Wat een vieze bende zeg! Over klagen had geen nut, geen woord Engels en vreselijk chagrijnig! Hoopte de eigenaar te kunnen spreken, die is Engels, dus niet! 2 maanden geleden over genomen door een Rus:mad:

1x nooooit weer! Geld trouwens voor heel Pattaya;)