Wij runnen een klein hotel in Ban Phe (Rayong) en krijgen veel gasten die Pattaya voor gezien houden.
www.laemya.com
Wellicht een leuk alternatief?
Groeten uit zonnig en droog Ban Phe!
Wij runnen een klein hotel in Ban Phe (Rayong) en krijgen veel gasten die Pattaya voor gezien houden.
www.laemya.com
Wellicht een leuk alternatief?
Groeten uit zonnig en droog Ban Phe!
beste henk
waatom een duur hotel nemen, huur gewoon een studio of een klein appartement.
kiik hier maar eens even op Pourquoi créer un blog professionnel ? - View Italy
hier huur ik al jaren , ligging thappraya road jomtien.
leuk zwembad , dicht bij het strand van jomtien, lekker broodje kaas bij pieter eten s’morgens " hoek van holland"
pattaya centrum ligt ongeveer op 10 minuten met de sang toa " taxi pick up" die kun je direkt nemen als je buiten wandelt 24 uur per dag.
in vergelijking met een hotel vind ik dit beter. ik kom daar al meer dan 10 jaar en heb nog niets aan de hand gehed ivm stelen of geweld.
viewtalay 1 is het oudste gebouw en op de beneden verdieping heb je alles voorhanden wasserij, klen winkeltjes om water of iets anders te kopen en tal van eetgelegenheden. alles moet sluiten om middernacht om de rust te vrijwaren.
viewtalay 2 is iets moderner en mooier maar daar zijn niet ziveel winkeltjes , ligt iets dichter bij het strand.
grts benny
hallo,ben reeds 3 maal in pattaya geweest en mijn favoriete hotel is centraal gelegen in pattaya. cable tv,internet en een engelse eigenaar die perfect nederlands spreekt. Kleinschalig,en niet duur met prima service.
webadres www.the-games-on.com
gr marc
Deze lijkt me echt goed qua prijs. Enkel jammer dat ik geen fotos kan bekijken. Ligt dit aan mij? En wat met de waarborg 10000 bath? Hoezo?
Enige ervaring die ik in Jomtien heb, maar wel een goede, was bij het Jomtien Garden Hotel.
Het is inderdaad niet echt klein maar wel redelijk betaalbaar en schoon!