Hallo allemaal,
22 mei vertrekken mijn vriend en ik voor 18 dagen naar Maleisië, een groepsreis van Fox. (voordat ik meteen weer een stortvloed aan reacties krijg waarom we het niet zelf doen –> Ik heb dit keer geen zin om zelf na te denken en we moesten het op zeer korte termijn bedenken, omdat een andere reis niet door kon gaan)
We zitten dus in principe in 3 of 4 sterrenhotels. Wat ik mij afvroeg is of we een klamboe nodig zullen hebben. Ik heb er wel eentje, maar als het niet nodig is, is het zonde om het mee te slepen.
Route is als volgt: Kuala Lumpur –> Taman Negara –> Cameron Highlands –> Penang –> Langkawi.
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik denk niet dat die mee hoeft… Even de airco aan en je hebt nergens meer last van. Deet voor als je buiten het hotel komt vinden wij wel altijd handig.
Enne waarom zou je je schamen voor een reis met FOX… Als je het zo goed naar je zin hebt… Wat maakt het uit. Veel plezier en geniet ervan… Enne mijn favoriete gerecht op Penang is de Malaysia Saté bij de hawkerstalls, erg lekker!
Ik persoonlijk heb voor Taman Negara (2 jaar geleden) wel een klamboe meegenomen. Ik zat toen Mutiara Taman Negara en hier waren toen ook Fox groepen aanwezig (reisde zelf niet me fox) Website: http://www.mutiarahotels.com/mutiara_tmnnegara/index.html
Ik zelf heb absoluut geen spijt dat ik zo’n ding had meegenomen was alleen beetje lastig op te hangen aan de ventilator (recht boven bed). Een klamboe kost echt bijna niks en neemt ook bijna geen ruimte in beslag.
Waarom zal je hem niet meenemen ?
Ik heb ook voor Taman Negara een klamboe gebruikt. Wat Iggie zegt, deze neemt nauwelijks ruite in, dus waarom niet? In andere delen van het land heb ik geen klamboe gebruikt, behalve tijdens een trekking op Borneo maar daar was standaard een klamboe aanwezig.
Ik denk dat ik hem dan inderdaad toch maar wel meeneem. Bedankt voor de reacties! ![]()
Graag gedaan. Zie dat je over paar dagen mag !!
Hele goede reis toegewenst !!