Wat en hoe gaan we het doen??

In april reizen we met de bus van Singapore naar Malakka. Vandaaruit willen we naar TN, CH,KL en Penang of Langkawi. We hebben 12 dagen. Wie heeft er reis- en overnachtings tips??

Hallo,

Waar staat TN en CH voor?
Wat is je budget per nacht voor een hotel?
Je kunt zeer goedkoop vliegen binnen Maleisie met www.airasia.com dus daar zou ik ook zeker naar kijken.
Voor Kuala Lumpur zou ik zeker zo’n 3 dagen uittrekken om alles te kunnen bekijken.

Taman Negara en Cameron Highlands!
Airasia hebben we al bekeken.We vliegen in ieder geval terug naar Singapore, maar vanuit de bus zie je ook gelijk wat van het land! En ons budget…niet te duur, wat afwisselen is de bedoeling.

In Kuala Lumpur verblijf ik zelf altijd in het Prince Hotel is dus wel wat hoog kwa budget maar als je afwisselt misschien een idee.
Ja ik ben nooit naar Cameron Highlands geweest. Weet wel dat als je met de bus wilt gaan afstanden er toe doen en je soms lang onderweg bent. Dus je bent snel al 1 dag kwijt om te reizen. Hou daar dus ook rekening mee als je gaat plannen.

hallo ik heb goede ervaringen met agoda,om hotels te boeken ,via internet ,wel doen via internet anders is het duurder ,cameron highland heb je verschillende delen soort van aparte dorpen in cameron,wat te doen mossyforrest leuk om te zien .de orang asli daar is niets ,allemaal betonnen huizen met schotels ,en het watervalletje stelt ook niets voor ,1 dag in cameron is genoeg .niet veel te beleven.taman negara .travellers home goede ervaring mee lijkt wat duur maar is all inn eten drinken .behalve bier .en ze brengen en halenje naar de rivier /park,is de bedoeling dat je je thuis voelt heb je dorst pak je zelf dinken ,heb je trek in fruit ook goed mag je pakken ,net als thuis.kuala lumpur zou ik als laatst doen veel shopping centrums .zorg dat je aan de bukit bintang zit dan zit je goed .veel eet en shopping winkels.ik had park royal op de terug weg is geweldig kreeg ook nog upgrade naar king size .is tot nu toe het beste hotel was vorig jaar 67 euro met zin tweeen met een giga ontbijt ,zoveel keus heb ik nergens gehad ,bintang hotel was niets en zo heb ik er meer gehad.maar bij agoda was het wel het goedkoopst.ik hoop dat je er wat aan hebt gr

Bedankt voor de reacties!
Voor meer tips hou ik me aanbevolen!
Maar we vermaken ons vast wel!
Maleisië lijkt me een mooi en afwisselend land.