Hallo allemaal
Dringend verzoek aan jullie allemaal! İk heb een week geleden een 3 weken oud katje gevonden dat ik niet meer kan en wil missen! İk wil hem meenemen naar Nederland… Nu weet ik dat hij ontwormd moet worden en een chip moet mot krijgen geen probleem doe ik! Rabbies is gezien zijn leeftijd niet mogelijk!!
Wat ik weten wil is welke vliegtuigmaatschappijen accepteren een kitten aan boord… En hoe zal de Nederlandse douane reageren???
Bedankt alvast indien ik dingen ovet het hoofd zie hoor ik het graag!
Liefs Linda
Je hoeft er alleen mee naar de veearts te gaan in Turkije. Die zullen je alle nodige informatie geven die nodig is dit katje mee te kunnen nemen naar Nederland zonder problemen.Reeds vele toeristen hebben dit gedaan.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka6
Kan iemand me vertellen welke maatschappijen een kitten accepteren… Corendon verteld me nee niet toegestaan… Op mijn antwoord ik ken mensen die een kitten vanuit Turkije hebben meegenomen weer als antwoord: Dat is niet toegestaan!! AGGGHHRRRRRR!!!
Ff tussendoor, we zijn inmiddels SAMEN weer thuis!!! Nee helaas niet ik en Özgür maar wel Hayat!! Benim keddi…
O die grote die hadden we al…!!!