Khao yai np

in augustus ga ik voor de 6de keer naar thailand,ik wil nu eindelijk eens het
khao yai nationaal park bezoeken.
paar vraagjes; is het mooi in augustus? best zelfstandig of via reisbureau?
waar verblijven in of aan het park? iemand suggesties?
alvast bedankt voor jullie reacties.

om nationale parken te bezoeken is augustus een prima maand omdat het dan regelmatig regent is alles mooi groen, zijn de diverse watervallen ook erg mooi. het enige nadeel is dat je ook weleens verast kan worden door z’n regenbui en dan zeiknat kan worden

1 like

Ik heb een 1,5 dag tour hier gedaan http://www.bobbysjungletourskhaoyai.com/www/index.php
Aardige mensen en een hele goede thaise gids (bioloog), die veel van de natuur afweet. Klein nadeel is dat het hotel wat afgelegen ligt op zo’n half uur rijden naar khao yai aan de zuid kant van Pak Chong. Zoek even op khao yai op het forum. Er zijn ook goede ervaringen met andere hotels/gidsen.

Makkelijke manier om in Pak Chong te komen is de minivan vanaf het Victora monument. Als je met de BTS komt. Bij het monument eerste trap aan de linkerkant naar beneden.

1 like

wij zijn met de trein naar Pak Chong gereisd.Op het station aldaar staat iemand van het Greenleave Guesthouse om toeristen te werven. Je wordt gratis naar het guesthouse gereden. Zij verzorgen ook verschillende tours die meer dan de moeite waard zijn. Zo hebben we een wandeling door de jungle gemaakt van 4 1/2 uur.

Heb je zelf niets meer aan deze tip dan kunnen anderen 'm mogelijk wel gebruiken.
Groet, Annelies