Accomodatie IN Khao Yai national parc

Goedendag!

Tijdens onze reis in oktober willen we heel graag een paar dagen het mooie park Khao Yai zien. De beste manier om dat te doen is om te overnachten in het park zelf, in plaats van in Pak Chong, het dorpje dichtbij.

Je hebt dan keuze uit een tentje huren en kamperen, of voor de iets luxere manier, het huren van een bungalow/cabin (wat eigenlijk ook best basic is).

Ik vraag me af of hier op het forum mensen zijn die een van bovenstaande eens hebben gedaan en wie kan vertellen wat het leukst is. Het park is groot, en de kampeerplaatsen en cabins zijn niet in de buurt van elkaar. Ik lees dat het op de campinggrounds wel erg gezellig kan zijn en er regelmatig dieren rondlopen (wat ik leuk vind). Over de cabins kan ik geen informatie vinden. Wie weet of daar ook iets te beleven is, een restaurantje bijvoorbeeld en of het er ook gezellig is?

Tevens weet ik dat je bij beide plaatsen niet met het openbaar vervoer kan komen. Dit is blijkbaar goed liftend te doen! :chin:

Wat raden jullie aan?

Ik zat hier: http://greenleaftour.com/

• heel goedkoop, maar ook heel simpel (basic)
  • heel gezellig, goede sfeer (veel backpackers, samen savonds kaarten en bier drinken)
  • met bus bereikbaar (ze pikken je op)
  • goede, goed betaalbare tours

Voor mij persoonlijk een van mijn leukste herinneringen aan die thailand reis.

Veel plezier!