Wij zoeken overnachting in de buurt van Khao Yai Nationale Park ?. Heeft iemand ervaring met logeren in “Chalet Hills Resort” of eventueel “Cabbages & Condoms” ? Alle tips zijn welkom. Alvast hartelijk dank !
:dag:
Ik zit over drie weken in Thailand en overnacht in Greenleaf Guesthouse in Pak Chong, vlakbij Khao Yai NP. Zij organiseren ook tourtjes (met slechts een klein groepje met ervaren gids) www.greenleaftour.com. Ik lees alleen maar zeer positieve berichtjes hierover. Kamer per nacht 200 baht (wel koud water), goed en goedkoop eten naar het schijnt en een tour van anderhalve dag is 1400 baht. Ik hoop dat je er wat mee kan. Ik heb er in ieder geval zin in!
Groetjes,
Eva
Wij hebben vorig jaar juli in het Greenleaf Guesthouse gelogeerd en ik kan het iedereen aanbevelen. De treinreis van Bangkok naar Pak Chong is ook de moeite waard. Op het station in Pak Chong staat altijd iemand van Greenleaf die je dan gratis naar hun guesthouse, zo’n 7 km. van het station, rijdt.
Ook de wandeling door het tropisch regenwoud onderdeel van hun jungle safari is zeer de moeite waard.
Annelies