Khao Sok of River Kwai

Hallo, wij gaan van Krabi naar Bangkok. We twijfelen of we onderweg twee dagen zullen stoppen om naar nationaal park Khao Sok te gaan of om direct door te reizen naar Bangkok om vanuit daar twee dagen naar River Kwai te gaan. Wat kunnen jullie aanraden?

khao sok zijn wij nooit geweest maar de river kwai kan ik je zeker aanraden. ik zou alleen als je daar heen wilt, tot nakhom pathom gaan met de trein en dan vanaf hier naar kanchanburi met de bus.

Allebei echt de moeite waard.

Als je dus niet allebei in je planning op kunt nemen, hangt dit sterk af van persoonlijke voorkeuren.

ik ben wel naar de river Kwai geweest niet naar Khao Sok , maar over wat ik gelezen heb zou ik zeker naar Khao Sok gaan, ik vond de omgeving van de river kwai erg mooi, maar die brug stelt niets voor ,
Khao Sok lijkt mij veel mooier ,

Als het mogelijk is beide doen!

Kanchanaburi is prachtig, buiten the bridge is er heel veel te zien en te doen en NP Erawan is ontzettend mooi.
Khao Sok is fantastisch, een schitterend gebied en zou je zeker een nacht op het meer aanraden, wakker worden door het gezang van de gibbons…

Als je echt zou moeten kiezen zou ik voor khao sok gaan, heb daar de mooiste dagen van mijn vakantie beleefd!

Ik ben ook bij de River Kwai geweest, dat waren leuke dagen…! Voor die brug en dar war museum hoef je niet te gaan, maar erawan is zeker de moeite waard! Ook hebben we goed verzorgde olifanten gewassen in de rivier, dat was een belevenis om nooit te vergeten! In dat park ben ik nog niet geweest, ik heb vanuit bangkok het Khao Yai National Park bezocht. Is Khao Sok nog beter?

Waar heb je precies gezeten Desa? verbleven bedoel ik dan…

Dank!

Hallo Tobias,

Wij sliepen in 2006 in de rafthouses, greenwoodtravel heeft ze ook in het programma.
De rafthouses zijn basic maar de ligging is fantastisch.
En de natuur onbeschrijfelijk mooi :-).

Groetjes Anneke

Ik zou persoonlijk voor khao sok gaan, scheelt je denk ik ook qua reistijd.