Heeft iemand ervaringen met het reizen en overnachten in dit park? Mijn interesse gaat uit naar de wegen en overnachting in het park aan wat in Botswana ligt.
Geen ervaring nee maar wel benieuwd naar de reactie’s omdat ik er eind van het jaar zelf heen ga. Ben heel benieuwd!
De wegen zijn niet super. Ze bestaan allemaal uit ruig en grove kiezels/rotsstukken en er zitten veel gaten in de weg. Zou er niet met een normale personenauto ingaan, minimaal een “bakkie” of een andere stevige auto.
Geen ervaringen met overnachten daar.
Hé Frans,
Ga je op eigen gelegenheid? Vertel!!
Wij willen wel met een 4x4 huren. Ik had al gelezen dat dit wordt aanbevolen. Zeker als we nog verder Botswana in gaan.
Voor het gedeelte in Botswana heb je zeker een 4x4 nodig…
Gr. Hans
Kan er nog weinig over vertellen, moet nog gaan
Maar ga inderdaad op eigen gelegenheid met een gehuurde auto.
Dus toch niet één kopen?
Gr. Hans
Nee, wel een tijdje bezig geweest met een LR maar was al vrij oud en redelijk aan de prijs.
Toch maar huren, is wat meer zekerheid. De huurprijs is ook wel redelijk te noemen dus dan is de keuze al makkelijker ![]()
En dan deze misschien?
http://www.namibia-forum.ch/forum/37-marktplatz/218618-land-rover-tdi-zu-verkaufen.html#218618
En erna verkopen ![]()
Hoi Frans,
Vanuit welk land vertek jij naar Kgalagadi NP?
Wil jij mij zeggen bij welke oganisatie jij je 4x4 huurt? Heb je ervaring met dit bedrijf?
Ik ga voor de derde keer een single cab bij Africamper(.com) huren naar volle tevredenheid!
Hoe ik daar het park in ga weet ik nog niet. Heb voor de planning net Botswana klaar. Kgalagadi doen we waarschijnlijk op de terugweg als we in Namibie afgezakt zijn.
.