Keuze hotel

Wij willen 6-10-2011 naar Mombasa gaan.

Alles is al geregeld alleen het hotel nog niet.

Wij hebben 3 hotels uitgezocht alleen nog niet de keuze gemaakt.

De volgende hotels hebben wij geselecteerd:

• Hotel the reef
  • Hotel bamburi beach
  • Hotel papilon lagoon reef.

Heeft iemand mischien ervaring met 1 van deze bovenstaande hotels?
Dan hoor ik ze graag.

Hoi Wendy,

Ik geef de voorkeur reef htl want we zij er in het verleden en alles was oke. De rest heb ik geen ervaring. Gr. Helen

Hallo,

Wij waren vorig jaar in Bamburi Beach. Hier en daar las ik negatieve reacties dus we vertrokken met niet al te hoge verwachtingen. We gingen immers naar Afrika.
Ik moet zeggen, het is ons heel goed bevallen. Dit is natuurlijk geen super de luxe hotel maar wij hadden het er echt naar onze zin.
De kamers zijn proper, het eten was lekker en gevarieerd en het personeel was super vriendelijk. Wat wil je nog meer in een land waar mensen omkomen van de honger ?
Als je de ‘knop omdraait’ en werkelijk gaat voor het land en niet voor het hotel dan zal het zeker en vast een onvergetelijke reis worden. Dit was bij ons toch het geval.

Geniet ervan, ik zou zo terug willen !!

Hoi Wendy

Ik ben afgelopen jaar in the Reef en Bamburi beach geweest.
Beiden goed maar voor mij had Reef net iets meer!
Vooral de ruime tuin, zonnebedjes niet op elkaar zoals in Bamburi.
Eten in beiden heerlijk maar in Reef meer gevarieerd. Ook de entertaining in Reef beter, werd Afrikaanse muziek gedraaid savonds door dj. Heerlijk dansen!
In een ander topic (weet niet meer waar) is ook al veel over de Reef geschreven.
Ik zou graag nog eens naar the Reef gaan! Wij liepen ook nog wel eens naar Nakumatt in de buurt!
Fijne vakantie !

Wij gaan 29-09 naar Bamburi beach!
Dat was goed volgens vakantiereiswijzer ook!

tip :
als je naar beneden gaat, vraag dan bij de houtsnijmannen ff naar MAKAU uit MASAKU en doe hem de groeten van MWENDE uit Kathelembo, en je zal een grote glimlach, thee en korting krijgen (thee = 10 cent) en breng een krant voor hem mee als je hem uit hebt. (Nation of Standard)

Wij zijn vorig jaar naar The Reef geweest, en dit is zo goed bevallen dat we dit jaar weer terug gaan. Het hotel heeft ‘maar’ 3 sterren, maar er is echt niks op aan te merken. Mooie kamers met goede klamboes en airco, een mooie grote receptie en hal (doet heel statig maar heerlijk Afrikaans aan) een hele mooie tuin en 2 mooie grote schone zwembaden, genoeg (lekkere) ligbedden, een mooie, goed onderhouden tuin, direct aan het strand, het eten is erg lekker en er zit ook variatie in, ook een lekker uitgebreid ontbijtbuffet, elke avond live muziek en optredens in het restaurant… en de mensen zijn ontzettend vriendelijk, van de tuinman die met mij op slangenjacht ging tot de serveersters in het restaurant. Nu zal dit vast voor meer hotels gelden wat ik hierboven schreef hoor, maar ik zweer bij The Reef, ik sta te trappelen om er volgende week weer heen te gaan :smiley:

HAHAHA
Ik lees net mijn eigen reactie en zie dat ik vergeten ben Bamburi erbij te zetten. ben er 2 keer geweest en is heel leuk daar. Vooral kletsen met de verkopers onder het terras…(die komen bijna allemaal uit mijn streek Machakos)
Het ligt eraan wat je zoekt in een hotel…ze zijn allemaal goed te noemen.

Overweeg je geen private house ?
Die zijner ook genoeg, van heel duur tot betaalbaar.

grtz

Uiteindelijk hebben wij gisteren Bamburi beach geboekt. Nu al af aan het tellen om te gaan. Nog maar 41 nachtjes slapen:vak01:

Bedankt voor de reacties

Helemaal mee eens, een superfijn hotel the Reef.
Beetje late reactie van mijn kant maar dat verandert er niks aan!