Naast het hoge noorden/oosten/mekong/ isaan, wil ik natuurlijk ook en of meerdere eilanden aandoen. was me aan het orienteren op grote Ko Chang en
ko samet, maar wordt daar niet enthousiast over, lees over badhandoeken cultuurtje, strandstoel bezet houden door er je handoek al vroeg op te leggen , en drukte en hogere prijzen, ik twijfel zeer! Ben nu toch aan het lezen over kleine ko chang en evt weer ko payham te doen. De laatste was ik vorig jaar, heerlijk en mooi en genoeg te doen voor mij, eet en drink tentjes, cafeetje, winkel, feestje met nieuwjaar. Maar wil eigenlijk nooit 2x naar hetzelfde, iemand ervaring met het kleine ko chang eiland? groet diedo.
Nou op Koh Samet is het strand het belangrijkste onderdeel van het eiland en alles speelt daar af het is kleiner en daardoor wat beperkter maar wel heel leuk, zoals eten op het strand en een lounge sfeer.
Ga je langer dan 1 week zou ik voor koh chang kiezen want zeker na 1 week heb je het wel gehad op koh samet(weinig ontspanningsmogelijkheden : uitgangsleven s’avonds)
Maar ben er al een paar keer geweest (Hat Sai Kaew Beach )en zoals steeds moet ik zeggen dat de drukte en het “badhandoeken cultuurtje” zoals jij het zo mooi verwoord Diedo,is in het weekend.(weekdagen is het heel vrij rustig en kan je onbekommerd lange strandwandelingen maken of met de brommer het eiland verkennen.)
“Ga je langer dan 1 week zou ik voor koh chang kiezen want zeker na 1 week heb je het wel gehad op koh samet(weinig ontspanningsmogelijkheden : uitgangsleven s’avonds)”
Het Koh Chang waar de TS het over heeft biedt veel minder uitgaansleven dan Samet.
Had er over gelezen Steven!(ging ervan uit dat ze het grote Koh Chang bedoelde)natuurlijk als ze naar het kleine Koh Chang gaat daar is inderdaad geen bal tedoen s’avonds.
@Diedo: hoelang wil je daar verblijven?
ik zoek geen cafe’s op het eiland dat scheelt
Het kleine Koh Chang is een waar paradijsje. Maar tamelijk basic eninderdaad na het invallen van de duisternis ben je aangewezen op je eigen resortje