Kerstreis: Slow in de woestijn
19 tot 28 december
Inclusief: Nederlandse en Marokkaanse(Engelstalige) reisbegeleiding, 4 hotelovernachtingen, 6 overnachtingen in een nomadenkamp, 3 maaltijden per dag, vervoer tijdens de reis per jeep, water uit flessen en kamelen voor de bagage
Marrakesh - oase - lunchen bij een nomadenfamilie - prachtige overnachtingsaccomodaties - ruim 4 dagen wandelen door de woestijn - 2 heerlijke kerstdiners op bijzondere lokaties vol eigenheid en traditie…
Deze reis gaat in ons eigen tempo door het afwisselende landschap van de woestijn.
Vanuit het sprookjesachtige Marrakesh gaan we per jeep steeds dieper het zuiden in. Onderweg doen we interessante plekken aan zodat je het leven in Marokko van dichtbij kunt ervaren.
Vervolgens trekken we ruim 4 dagen met onze gidsen en kamelen door de woestijn.
Na de 4 dagen wandelen, bengen we je weer langzaam terug naar de bewoonde wereld.
Je aandacht kan ten volle zijn bij de omgeving, jezelf en de mensen om je heen.
Opladen onder de zon en weer ontladen onder de prachtige sterrenhemel, geniet van de eenvoud, de gastvrijheid en elkaar en laat je lekker verwennen!
Voor meer informatie, bezoek onze website, stuur mij een mailtje of bel me!
Ik kijk nu uit het raam en zie een saaie grijze dag vol regen en kou…Maar ik droom lekker weg bij het idee Kerst te kunnen vieren in de zon!
Wie gaat er mee genieten?
Goed nieuws!
Als je deze reis boekt voor 10 december 2012 ontvang je €50,- kerstkorting!
Heb je alvast je eerste kerstkadootje binnen!
Ook wil ik je vertellen dat mijn blog online staat: http://www.sahrasoul.com/blog/19382/Kerstreis.blog
Dit is een reactie uit ons gastenboek van een tevreden klant die laatst met ons de woestijn in is geweest.
Wij werken uitsluitend met betrouwbare gidsen die alle ins en outs van Marokko en de woestijn weten.
*
"Van Marrakech naar de Sahara en weer terug in vier dagen, wat een mooie trip!
Het doel was: een nacht in de woestijn. Ik had het meeste al geregeld, maar het laatste stuk de woestijn in en de overnachting deed ik liever niet op mijn eigen houtje. Ik was dan ook blij toen ik deze website vond.
Binnen een dag was het geregeld: we hadden een afspraak met Hamid, een stel drommedarissen voor een rondrit en een tent voor de nacht. Ook het eten was geregeld.
Het was erg indrukwekkend! Ook leuk dat toen we uiteindelijk met z’n tweeen op een duin onze zelfmeegebrachte wijn wilden drinken Hamid ons glazen, olijven en een kaars kwam brengen.
Suzanne en Hamid, nogmaals erg bedankt!
Mark - 23-11-2012 - 13:56"*