Ik zit op dit moment al een paar maanden in Azie en ben nog lang niet van plan naar huis te komen.:teeth:
Maar ik vroeg me af of iemand mij iets kan vertellen over kerst vieren op de Filipijnen en of t leuk is om daar met oud en nieuw ook te zijn?
Ik kan ook gewoon kiezen om op de eilanden van Thailand te zitten tussen de rest van de toeristen. Misschien is dat voor oud en nieuw wel leuk. Maar kerst is misschien leuker om in een land te zijn waar ze ook werkelijk katholiek zijn.
Wie heeft er ervaring mee? En welke plaats is denk je t leukst om die dagen te verblijven?
iNDONESIE KAN JE OOK KERST VIEREN, iNDONESIE KAN WEL DE GROOTSTE MOSLIMLAND TER WERELD ZIJN, MAAR ER ZIJN OOK WEL MILJOENEN CHRISTENEN, KATHOLIEKEN VIND JE OP KALIMANTAN, FLORES, ZUIDELIJKE MOLUKSE EILANDEN, OOST EN WEST TIMOR, WEST PAPUA
MAAR OOK IN JAVA (JAKARTA) ZIJN ER KATHOLIEKEN , KIJK MAAR NAAR DIE GROTE KATHEDRAAL TEGENOVER DE GROTE MOSKEE
Teripang, en jij bent zeker van het Indonesische toeristenbureau!
Ik denk dat het super is om kerst op de Filipijnen te vieren, je hoort nooit veel over de Filipijnen, maar volgens mij is het een prachtig land! Ik las laatst ergens dat bijvoorbeeld Cebu erg populair is bij toeristen uit Hong Kong…
was dat maar waar dat ik van de indonesische toeristenbureau was
dan had ik het daar goed aangepakt, helaas zit ik niet in de toeristenbranche
filipijnen is ook mooi, trouwens geheel zuid oost azie is mooi en de eilanden rondom de stille oceaan
van filipijnen is niet zo veel bekend, maar dat is in indonesie ook niet, alleen java bali en sumatra en zuid sulawesi:vak02: