WELKE GEZELLIGE EN ONGECOMPLICEERDE ALLEENGAANDE REISGENOTEN ( LEEFTIJD ONBELANGRIJK ) WILLEN KERST EN/OF OUD EN NIEUW DIT JAAR LIEVER NIET ALLEEN VIEREN, MAAR IN EEN BUITEGEWONE TURKSE SFEER SAMEN MET ANDERE ALLEENGAANDEN?
IN EEN GEZELLIG HOTEL IN KUSADASI/TURKIJE, VLAK AAN DE BOULEVARD, ZULLEN WE GEZAMELIJK EEN GEWELDIGE KERST-NIEUWJAARSVAKANTIE BELEVEN.JE KUNT ALS JE DAT WILT IN DEZE PERIODE AAN ALLERLEI ACTIVITEITEN DEELNEMEN.BIJV: DAGTRIP NAAR IZMIR (SHOPPEN), LANGS DE BOULEVARD SLENTEREN, TERRASJES PIKKEN EN ER EEN ECHTE TURKSE KUMPIR (GEVULDE GROTE AARDAPPEL) ETEN.SOKE PAZAR BEZOEKEN (SPOTGOEDKOPE ZEER GROTE MARKT).BEZOEK AAN HET SCHILDERACHTIGE BERGDORPJE SERINCE, WAAR HEERLIJKE WIJN GEMAAKT WORDT EN WAAR JE OOK ALLE SOORTEN WIJN KUNT PROEVEN ( EN VOORDELIG KOPEN).HORSESAFARI VOOR DE PAARDEN LIEFHEBBERS.TURKSE NACHT, MET MUZIEK EN DANS. BUIKDANSJE WAGEN? VOORWAARDE: IETS IN TURKSE STIJL AAN TE TREKKEN! MAG OOK ASSESOIRE ZIJN.AAN HET SPORTPROGRAMMA VAN DE SPORTSCHOOL IN DAVUTLAR DEELNEMEN.BEZOEK AAN HET THERMAALBAD WAAR BRONWATER, RECHTSTREEKS VANUIT DE BERGEN MET EEN TEMPERATUUR VAN 43C. EN EEN DIVERSITET AAN MINERALEN, EEN WELDAAD IS VOOR LICHAAM EN GEEST.NAAR DE HAMAM (TURKS BAD)WAAR JE JE LICHAAM HEERLIJK KUNT LATEN SCRUBBEN/INSCHUIMEN EN MASSEREN.EEN PRACHTIG OUDEJAARSDINER/PARTY ZAL MEDE DOOR DE SFEERVOLLE OMGEVING EN DE TURKSE GASTVRIJHEID, EEN ONDERDEEL ZIJN VAN EEN HEERLIJKE VAKANTIETIJD IN KUSADASI.
VELE MALEN HEB IK VIA INTERNET DEZE VAKANTIES MET ALLEENGAANDE GEORGANISEERD, HET WAS TELKENS EEN GROOT SUCCES. DE ONGEDWONGEN SFEER EN DE SAAMHORIGHEID ONDER DE REISGENOTEN (TERWIJL HET TOCH VAAK ALLEMAAL VERSCHILLENDE PERSONEN WAREN) HEBBEN ER VOOR GEZORGD DAT ER UIT DEZE VAKANTIES VEEL BLIJVENDE VRIENDSCHAPPEN ZIJN ONTSTAAN. DUS… GA ER VOOR!!!
HET IS ECHT DE MOEITE WAARD. REAGEER SNEL DE KERST IS AL IN ZICHT EN ER ZIJN NU NOG PLAATSEN BESCHIKBAAR. IK KAN JE ALS JE SERIEUS GEINTERESSEERD BENT VERDERE INFORMATIE EN FOTO’S DOORMAILEN.
JE KUNT ME OOK BELLEN 0626140669 E-MAIL:paqui_103@hotmail.com
Hoe kan het dan dat wij nergens iets kunnen vinden via de gebruikelijke reisorganisaties naar izmir?
de boeken stoppen per 30 oktober. en beginnen weer in april.
gaat het hier soms om turkse charters die je via turkse reisbureaus moet boeken?
gaarne voor iedereen iets meer informatie hier vermelden over mogelijke vluchten naar izmir, zodat niet iedereen afzonderlijk hoeft te mailen.
Het was meer in het algemeen bedoeld om te weten waar je zoal vluchten kunt boeken naar izmir tussen 1 nov en 1 april.
we hebben het er wel eens met meerdere mensen over en denken allen dat het niet mogelijk is. vandaar dus namens iedereen de vraag hoe het nu zit met mogelijkheden om op izmir te vliegen.
Hey marmarislover,
Tuurlijk kan je wel naar izmir gaan… Ik ben er zelf ook wel eens in februari geland… Ik had toen geboekt bij htc-reizen… misschien dat je dat wat helpt. Ook kan je wel bij corendon reizen kijken. Weet alleen niet of die ook naar izmir gaan, maar je kan ff gaan kijken… Maar htc-reizen heeft ze zoiezo. succes.
het ligt aan de maatschappij. De ene vliegt nog wel op izmir in de winter, de ander niet. Of zelden. Gewoon goed uitzoeken, maar het is zeker nog wel mogelijk om op izmir te vliegen
Heb voor mijn klanten veel mogelijkheden voor een vlucht naar Izmir gezocht. Enige mogelijkheid is via tussenlanding in Isatanbul of Antalya of via duitsland overstappen naar Izmir. Maar rechtstreeks heb ik nog niets gevonden.Moest er echt een mogelijk zijn een chartervlucht te hebben naar hier in Izmir in de winter wil ik dat ook graag weten.Heb klanten zat, maar komen allemaaal via Antalya en dat ligt 7OO km van Kusadasi.Dus we zullen km rijden deze winter.Het begint al vanaf volgende week dat belgen geen vlucht meer op Izmir hadden en via Antalya komen,zelfs klanten uit spanje komen via Antalya.
De vliegmaatschapijen zouden best eens mogen gaan nadenken ook vluchen naar izmir in te schakelen in de winter.
Wij die hier wonen,hebben maar een keuze hier voor december weg of een lijnvlucht nemen naar eigen land.En zoals de meesten dan doen, zoals ik, gewoon hier blijven.
groetjes
franka
Tot nu toe heb ik alleen op zaterdag vanaf Frankfurt een rechtstreekse vlucht gevonden op Izmir volgens mij met turkish airlines. Ook alleen op zaterdag rechtstreeks terug.
Afhankelijk van waar je woont in Nederland of Belgie zou het misschien aangenamer zijn om naar Frankfurt te rijden dan dat je vanaf Istanbul of Antalya richting Izmir moet rijden.
Dus wie ervaring heeft met betere verbindingen, gaarne hier reageren!
op htc-reizen staat het in ieder geval niet op de site. dat wordt dan eventueel bellen.
wie meer weet van rechtstreekse vluchten vanuit NL naar Izmir gaarne reageren.
Afgelopen week ben ik terug gekomen van Izmir, waarschijnlijk dan met 1 van de laatste vluchten van het seizoen??? Ik heb toen met MNB thomascook gevlogen en er zaten maar 12 mensen in het vliegtuig, dus ergens wel begrijpelijk dat ze in de winter niet meer zo vaak of rechtstreeks vliegen…
Vorige winter ben ik met Turkish airlines gevlogen, en dan had ik een overstap in Istanbul…
Je geraakt zeker nog in Izmir, maar moeilijker en langere reisduur in de winter…
Eind februari ga ik weer naar Izmir, maar ik weet zeker dat ik een vlucht zal vinden: gewoon het reisbureau binnenstappen en vragen welke maatschappijen er er het voordeligst vliegen; op die basis heb ik altijd een goedkoop ticket gevonden…
Eigenlijk reageer ik helemaal off topic… ik ben ook liever met kerst en nieuwjaar thuis in Belgie, Turken vieren het niet en het is daar kud en hier koud, het programma ziet er leuk uit maar ik herinner me nog vorig jaar januari toen ik met mijn schoonfamilie Kusadasi ben gaan bezoeken, het graf en bedevaartsoord van Maria in Selcuk enz… het was zooooo koud dat het enige waar ik aan dacht was, snel warmte hebben!!! nee heb 1x een Turkse winter meegemaakt en die duurde oneindig lang!!! Liever niet meer!!
Dat ik van Amsterdam via Istanbul naar Izmir en Marmaris kan vliegen is me al jaren bekend, maar daar heb ik dus geen zin in gezien de tijdsduur.
Ik vraag daarom juist om info over een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Izmir in de periode november-april in mijn berichten.
Dus ik zal wel eens eens een Turks reisbureau binnenstappen en vragen naar de mogelijkheden, tenzij iemand anders hier het kan vertellen.
Hoe zit het dan met die charters waar je het over heb in het bericht aan sevgilim? Welke vliegtuigmaatschappijen zijn dat?
Ook ik ben aan het kijken voor een vlucht in december, via triptime.nl heb ik vluchten gevonden en voor een erg lage prijs. Helaas heb ik nog geen goedkope verblijfplaats gevonden, de hotels vragen dan wel weer behoorlijke prijzen.
Mijn naam is trouwens Cora, en ik zou graag de kerst willen vieren met mijn turkse vriendje die ik heb leren kennen via internet. Aangezien we elkaar dan voor het eerst ontmoeten, zit ik nog niet graag gelijk bij familie in huis en vind het verstandiger eerst een eigen plek te hebben. Misschien dat jullie een tip hebben voor mij?
In ieder geval was ik op deze site voor tickets blij verrast! :dag:
hallo Mexx, ik ben druk aan het googlen, en langzaam aan kom ik wel tot een paar opties, ik heb ook idd aan hem gevraagd eens even rond te kijken wat er is! Dankjewel voor je reactie!
Dank jullie voor jullie berichtjes, ja @Mexx erg spannend, nog nooit daar geweest, en alles nieuw …zeker spannend,
and @ turkijelove, ik ga daar ook eens kijken…
Ik kom wel steeds verder met zoeken…
had niet gedacht dat ik nog reactie zou krijgen na zo’n oude topic:chin: