Hey iedereen!
IK ga dit jaar voor het eerst naar Turkije, naar Kusadasi.
Heeft er iemand leuke tips? Leuke ervaringen?
heb er afgelopen zomer gewerkt, echt een leuk stadje.
ik vind vooral longbeach leuk om naar toe te gaan…
Zat tips, maar gebruik de zoekfunctie eens. Franka en anderen en ik ook hebben in het verleden zat dingen verteld wat je kan doen daar, of zeker zou moeten zien!!!
Ik ga ook weer dit jaar, in sept
Is er weleens iemand vanuit Eindhoven naar Kusadasi gegaan?
Op welke luchthaven in Turkije kom ik dan aan?
meestal vlieg je op Izmir, maar soms ook op Bodrum. Ik hoop voor jou dat het Izmir is, scheelt je zomaar 1-1,5 uur transfer!!!
Inderdaad, je vliegt vrijwel altijd op Izmir… Het wil nog weleens voorkomen dat je op Bodrum vliegt, maar dan moet je uitgaan van een transfer van ongeveer 4 uur… Hoop voor jou dat je gewoon op Izmir zult landen!
Alvast veel plezier!!
x
Ik heb namelijk gekeken op de site van Eindhoven Airport en daar gaan op 21 juli (de datum dat ik vertrek) 2 vluchten naar Turkije: Istanbul en Antalya.
Dus geen Bodrum of Izmir.
Mag ik je vragen bij wie je hebt geboekt?
x
Bij Peter Langhout Reizen
Ik wil je plezier niet verbrodden, maar kijk eens even op www.klotevakantie.nl Ik denk dat je maar beter vooraf gewaarschuwd bent en eventueel voorzorgen neemt.
Wat staat er dan precies over Peter LAnghout Reizen?
Ik kan t zo snel niet vinden.
Met welke maatschappij zou je vliegen??
x
Dat weet ik nog niet.
Als het goed is ontvangen we eind deze week of begin volgende week de tickets e.d
Het spijt me om het te zeggen, maar er zijn de laatste tijd nogal problemen rond Peter Langhout / Annasol. Annasol heeft P.L. overgenomen, maar er worden vluchten aangeboden die er niet zijn. Een tijdje terug (meivakantie) stonden er tientallen mensen op de luchthaven met hun tickets en toe bleek dat er helemaal geen vlucht ging op die datum. Uiteraard hoop ik dat dit bij jullie niet het geval is, en jullie reis gewoon doorgaat zonder problemen.
Ik zeg dit ook niet om jullie bang te maken, ik werk namelijk zelf op een reisbureau. Hoop echt dat alles goed zit!
x
Wij gaan 21 augustus voor de 3e keer naar Kusadasi.
Heen landen we op Izmir maar op de terugreis vertrekken we vanaf Izmir maar maken we een tussenlanding op Bodrum.We vertrekken vanaf Schiphol.
Tenminste dat zijn de voorlopige tijden van nu. We vliegen met Inter Airlines.
We weten het van te voren van die tussenlanding dus ik maak me niet zo druk hierover.
gr Jacqueline
Hier een van de grootste kusadasifans !!! Ik ga er al 9 jaar en je zal je ongetwijfeld héél goed amuseren !!!
Je hebt me een beetje bang gemaakt. Kan ik dan het beste vantevoren naar Eindhoven Airport bellen denk je??
Er zijn dit jaar al veel vluchten naar Kusadasi aangekomen via Bodrum. Daarom heel goped navragen als je boekt. Want Izmir luchthaven ligt maar op 9o km van Kusadasi . Maar vele reisorganisaties landen op Bodrum ,veel goedkoper en minder luchthaventaxen.Ik had ook al klanten die via Istanbul kwamen met tussenlanding. Kusadasi heeft het echt moelijk dit jaar er zijn nog steeds minder boekingen dan andere jaren.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Ook van Peter Langhout Reizen dat je weet??
Want op die datum gaat er namelijk wel eentje naar Istanbul (21 juli) en de andere dan naar Antalya.
Misschien kun je Peter Langhout zelf beter eerst even bellen! Dan gewoon zeggen wat je nu weet (van de vluchten van Istanbul en Antalya) Je niet laten afschepen dat ze je terug bellen, maar er op staan dat ze het nu maar nakijken!
x