Als je naar www.klotevakantie.nl gaat, zie je een functie ‘berichten zoeken’, je kan daar in het zoekscherm Langhout intijpen en dan worden enkel de berichten die over deze touroperator gaan getoond. Nogmaals, ik wil je plezier niet verbrodden, maar let toch goed op.
Ik heb mijn reserverings gegevens opgevraagd bij peter langhout (via de site).
En staat er bij vliegschema: Amsterdam Schiphol - Bodrum.
We hadden Eindhoven gereserveerd. Kan het dan zo zijn dat wegens weinig animo geen reizen vanaf Eindhoven komen en ze het zo kunnnen veranderen?
Er staat trouwens ook bij dat we met Transavia vliegen.
Kan dit zomaar veranderd worden (eindhoven naar amsterdam
Ik vind het op zich niet zo heel erg, maar Eindhoven was dichterbij voor ons.
Peter Langhout hoort hierover contact met jullie op te nemen! Zodra zij dit nog doen, moeten jullie gewoon een vergoeding eisen! Als jullie reserveren voor Eindhoven mogen ze je alleen veranderen als jullie daar mee accoord gaan!!! Als ik jou was zou ik gewoon bellen!! En dan even flink boos worden, want dit is een hele slechte zaak!
EN…zorg dat als ze geen ander alternatief hebben, jullie, buiten die vergoeding, ook met taxi naar schiphol brengen op hun kosten(of als ze trein aanbieden ook vervoer naar station, en natuurlijk 1ste klas!!)
En ja laat dan je vriend maar bellen want dat is echt belangrijk. Word nog beter ijzenlijk kalm en beleefd, met een sarcastische ondertoon. Doet het ook prima!(Nee mevr ik weet dat U er niets aan doen kunt, MAAR u bent mijn aanspreekpunt, en als dit u niet bevalt had u beter bij een gerenomeerd bedrijf kunnen gaan werken…)
Maar dit heb ik net op de site van ANVR gevonden: Als reiziger zou ik vertrekken van een bepaalde luchthaven. Nu wordt de vertrekplaats van de vlucht gewijzigd. Mag dat?
Bij toepassing van de ANVR Reisvoorwaarden kan de reisorganisator inderdaad deze wijziging wegens gewichtige omstandigheden doen plaatsvinden.
a. De reisorganisator heeft het recht de overeengekomen dienstverlening op één of meer wezenlijke punten te wijzigen wegens gewichtige omstandigheden als nader omschreven in artikel 10 lid 2. Deze deelt hij binnen 72 uur (3 werkdagen) aan de reiziger mee
Maar wat zijn die GEWICHTIGE OMSTANDIGHEDEN al nader omschreven in art 10 lid 2??
En na verandering heeft de organisator dus 3 werkdagen om jullie te informeren, ik geloof vast dat die al een eeuwigheid om zijn, daar we hier al 3 dagen erover praten(bijna hihi)
Luister de organisator heeft jullie gewoon voorgelogen over een eventueel vertrek vanaf Eindhoven. Dit hoef en mag je niet pikken!!! Bellen en boos worden gewoon!!