hey
ik wil graag begin november naar Kusadasi gaan, maar op de sites waar ik gekeken heb kan je maar boeken tot 31-10. wie weet waar ik wel kan boeken voor Kusadasi (Izmir) voor begin november?
Hee!
Ik heb een aantal sites gezien, tijdens mijn zoektocht, die de hele winter door aanbieden…maar weet niet meer welke!! Heb dr zoveel gehad…
…
maar ze zijn dr ![]()
Groetjes!
Zaterdag ga ik gaan boeken voor 27 oktober een weekje naar Kusadasi te gaan. De laatste heen-vlucht hier in belgie is op 29 oktober.
In Kusadasi sluit het seizoen in november. Er zijn bijzonder weinig toeristen in de winter. Indien je toch wil gaan, kun je vliegen op Istanbul en daarna doorvliegen naar Izmir.
Ik wil 18 oktober gaan boeken voor een weekje kusadasi. Ook een van de laatste dagen dat ik vanuit nederland naar daar kan boeken. Een campingvlucht dan. Later wordt het idd een vlucht via istanbul naar izmir.
Jammer dat er zo weinig mogelijkheden zijn om er in de wintermaanden naar toe te gaan.
groetjes susanne
Je kan altijd naar Kusadasi komen maar dan altijd met tussenvluchten via Istanbul. Natuurlijk kost dit altijd duurder.Maar als je echt van kusadasi houd moet je het ervoor over hebben,ook al valt hier niets te beleven na oktober. Alles is dicht,maar dan pas ken je alle bewoners kennen,we hebben dan eindelijk Kusadasi voor ons alleen. het heeft ook zijn charme.Daarom blijf ik hier ook in de wintermaanden wonen.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
bij neckermann.nl stopt het ook na 29oktober zag ik.
ik heb vandaag mn vriend gesproken en hij vind het goed dat ik dan de 29e kom dus geen problemen. nu alleen nog vrij kunnen krijgen van school.
Hallo Allemaal
Er zıjn al brochures voor de wıntermaanden ın turkije ook kusadası
maar zoals Franka zegt er zıjn er vele…
De meeste vlıegen dan op Bodrum en passagıers worden daar met de bus
opgehaald ongeveer anderhalf uur rıjden.
Let op nıet alle hotels zıjn open hıer sterker nog er zıjn nu al hotels gesloten.
succes ermee
groetjes joke