Vrouwelijk reisgenote gezocht voor Kusadasi september/oktober

Hallo,

Mijn naam is Natascha van der Laan, woonachtig te Lisse. Ik ben 27 jaar oud en op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot, leeftijd onbelangrijk…

Ik ben van plan om in september/ oktober naar Kusadasi Turkije te gaan om vakantie te vieren. Ik wil graag verblijven in het hotel aqua fantasy resort waar mijn kennissen werken en verblijven gedurende toeristenseizoen.

Om mijn moeder gerust te stellen (jullie zullen het vast wel weten, bezorgde moeders) zoek ik gezelschap om op vakantie te gaan zodat ook zij rustige adem kan halen. Mijn moeder vind het niets dat ik alleen zou gaan reizen naar Turkije.

waarom deze periode:
Ik werk in de gehandicaptenzorg, deze maanden komen mij en mijn collegae het beste uit… Collegae met kinderen kunnen dan de herfstvakantie vrij zijn. Ik het nodig heb om in het voorjaar en najaar op vakantie te gaan. Ik op de vlucht ben voor bepaalde gebeurtenissen die deze maanden hebben plaatsgevonden. Ik met mijn verjaardag gewoonweg lekker weer wil hebben.

Hoi

Ik ga er over nadenken, ik ben een vrijgezelle vrouw van 48 en vind turkije super, ik ben net terug van marmaris waar ik in okt 2009 ook al geweest ben , maar zou graag in het naseisoen weer naar turkije gaan en dan naar een andere plaats, en misschien is kusadasi wel wat ja.
Normaal ging ik met mijn dochter, maar die gaat dit na seisoen niet mee, vandaar dat ik hier op reageer.

groetjes diana

Hallo Natascha,

Ik heb Lianne 23 en op zoek naar een reisgenootje om naar Kusadasi te gaan… ook om de zelfde redenen als dat jij hebt bezorgde ouders:)

Graag wil ik contact met jou hierover is het mogelijk dat ik je kan mailen ofzo… Ik hoor graag van je…

Groet,

Lianne

Ik zou ook wel mee willen! Ik kan eind september en heel oktober. Ik ben 22jaar. Heb zelf 2 jaar in Turkije gewerkt in een hotel en zou graag op vakantie terug willen.

Je kan me een berichtje sturen als je het leuk lijkt. Ik heb geen voorkeur voor hotel of plaats, als het maar turkije is