Kerst In Istanbul

Het sprookje van 1001 nacht zelf beleven met KERST?

Welke gezellige en ongecompliceerde alleengaande reisgenoten willen met Kerst liever niet alleen zijn maar met andere leuke reisgenoten een geweldige tijd beleven in het sprookjesachtige Istanbul. Je kunt deze reis ook aanvullen met een Oud- en Nieuwjaarsvakantie in Kusadasi.
Graag zo snel mogelijk reageren in verband met het korte tijdsbestek.

Franci.

sorry,maar in deze tijd van het jaar valt er in Kusadasi niets te beleven. Kerstmis is hier niet echt gevierd, het is een moslimland en hebben andere feestdagen (bayram) dan wij europeanen. Veel mensen kopen nu een kerstboom omdat het een mode verschijnsel is ,maar denken dat het voor het nieuwe jaar is. Maar dit word hier enkel in de hotels gevierd en je merkt er echt niets van op straat. Istanbul misschien iets meer,maar hier in Kusadasi niets. Ik woon hier en de meeste buitenlanders die hier wonen proberen die periode echt in hun eigen land te zijn. Dus ,ieder zijn mening,maar voor mij geen Kusadasi in de kerst en nieuwjaarsdagen.
Groetjes uit kusadasi
Franka

Hoi Franka! Ik vertrek zaterdag samen met mijn vriendin naar istanbul om te kerstshoppen ahhahhaa! Ik heb het kado gekregen van mijn vriend (hij is turks) ! Misschien kun je me een paar ideen geven wat nog leuk is om te zien en te beleven daar! Ik weet dat je in kusadasi verblijft maar misschien heb je toch nog tips voor ons!!! Of natuurlijk iemand anders! Alvast bedankt en veel groetjes :smiley: