Kerst 2010 en/of Oud en Nieuw in Vietnam

ALOHA!!!

Het is al weer veel te lang geleden dat ik lekker in een nieuw land ben gedoken. En mijn ervaring is dat je dat veel beter kunt doen door zelf op pad te gaan dan met een groepsreis. Maar ja, alleen is ook maar alleen. Dus vandaar dit oproepje.

Mijn plan is om dit jaar rond Kerst en/of Oud en Nieuw voor drie weken naar Vietnam te gaan en dan van Zuid naar Noord te reizen. Ik ben 33 en hou van een goede combi cultuur, natuur en strand. Beetje actief en zeker ook relaxen.

Vind een beetje basic niet erg (een beetje ongemak hoort er bij, haha), maar heb af en toe ook wel wat meer geld over voor een relaxed en bijzonder plekje.

Mocht je rond die tijd ook die kant op willen gaan, dan hoor ik graag van je. Wie weet kunnen we (delen van) de trip samen doen!

Groetjes

Goeidag petra, tzou goed kunnen dat ik tegen die periode int zuiden van vietnam binnen kom getrippeld via de mekong, cambodia. Kvertrek op 11/11 vanuit thailand door heel azie en niks ligt vast. Maar ben begin dit jaar al in vietnam geweest en vietnam was voor mij een topper. Ben 37j man. Grtjs Hans

Hee Hans Inmiddels heb ik geboekt en besloten te beginnen in het noorden. Dus ben rond oud en nieuw in Hanoi. En ga dan langzamerhand richting HCMC waar ik 18/1 weer vertrek naar Nederland. Zou gezellig zijn als we elkaar ergens tegen zouden kunnen komen!
Ben in elk geval benieuwd naar jouw eerdere ervaringen met Vietnam. Was je er ook in januari? Sapa schijnt schitterend te zijn, maar het weer is dan volgens mij weer niet zo super. En aangezien ik maar drie weken heb, zal ik sowieso een beetje moeten kiezen. Alle tips zijn dus welkom!
groetjes!

goeiedag petra; Mja dan ben ik al op doorreis naar de fillipijnen… Maar als je naar beneden komt( via slaaptrein of slaapbussen=goedkoop en je reist snachts=geen tijdverlies) kan je hue, de koninklijke stad doen en vergeet vooral hoi an niet! Na thrang ook iel plezant. Er zullen nog dingen te zien zijn maar wij kwamen van thailand zo naar saigon gevlogen en zo de mekong ingetrippeld en zo naar boven tot Hue. En dan trug naar beneden en trug bangkok. Al veel op reis geweest maar toch de fout gemaakt om helemaal trug te moeten. Persoonlijk gevoel was hoe noordelijker hoe kouder(temp. en de mensen) Hoe zuidelijker,hoe beter. Maar sapa int noorden en den halong moeten wel de moeite zijn… Succes!

Hoi
Tja, dan gaat het lastig worden. Jammer. Maar tnx voor de tips! En natuurlijk heel veel reisplezier gewenst! Kan zelf bijna niet wachten… groetjes