Kenya/Tanzania met drifters

Komende zomer doen we de 12-daagse rondreis door Kenya en Tanzania met drifters.
Aangezien het de eerste keer is dat we een rondreis zullen maken in Afrika, en we onze kids (7 en 11) meenemen, willen we graag wat tips en tricks van ervaringsdeskundigen.
Houden jullie er goede herinneringen aan over?
Dank voor de reacties!

Die reis deed ik niet maar ging wel met Drifters van Kaapstad naar Johannesburg.
TOPorganisatie!

Ik wil opnieuw graag met hen weg en wil graag naar the Serengeti maar vind de 12daagse reis te kort.
Ben nog aan het vergelijken maar de zuidelijke circle tour is ook nog een optie.

Vlaanderen vakantieland maakte de drifters reis naar Kenia/Tanzania en hun filmpjes geven alvast veel zin en informatie! :slight_smile:

Veel plezier!!

1 like

Wij hebben Kenya en Tanzania separaat gedaan en vonden de laatste beter (maar ook duurder) vanwege de Serengeti, maar Kenya is ook geweldig hoor. Zorg dat u goed uitgerust bent (niet vertrekken vanuit een stressvolle baan zonder een paar vrije dagen te nemen) en ik raad u aan om lotiondoekjes, Dettol en vochtig toiletpapier mee te nemen, zeker met kinderen. Op aanraden van een vriend zijn wij met www.idreamofafrica.com gegaan, een lokale tour operator in Arusha die een pakket speciaal voor samenstellen waarbij ze heel goed rekening houden met de kinderen. Het voordeel van een lokale tour operator vond ik de prijs, de kennis van het land en als er iets is zijn ze nabij. Alles was perfect geregeld en we hebben enorm genoten. We zijn op ons verzoek wel iedere dag rond 4 uur naar de lodge gegaan zodat de kinderen (11 en 13) nog even konden zwemmen en ravotten. Een geweldig avontuur voor jullie gezin. Alvast heel veel plezier!