Hallo !
Kent iemand Karaattravel (www.karaattravel.nl)
Ze staan niet ingeschreven bij ANVR of SGR dus ik vroeg me af of hij betrouwbaar is .
Groetjes Sander
Hallo !
Kent iemand Karaattravel (www.karaattravel.nl)
Ze staan niet ingeschreven bij ANVR of SGR dus ik vroeg me af of hij betrouwbaar is .
Groetjes Sander
Hoi Sander,
Ik werk toch al heel wat jaren in de reiswereld, maar van deze organisatie had ik nog nooit gehoord. Heb de website bekeken en het ziet er wel oke uit, is een hele kleine organisatie zo te zien…
Maar ja, idd niet bij SGR, dus mochten ze failliet gaan, is de kans dat je je geld terugkrijgt zeer klein…
Groet,
Dave
Hoi Dave. Nou het zit zo …ik ben geen klant van hun . Ik ga misschien voor die organisatie werken in Thailand als reisleider en het realiseren van excursies ,reisjes en verkoop daarvan. Ik heb zojuist een gesprek gehad met de eigenaar en die komt in iedergeval erg betrouwbaar en enthousiast over. Ik heb hem ook gevraagd waarom hij geen lid is van de SGR of ANVR . Hij zegt dat als hij reizen verkoopt , dan gaan de vliegtickets via een ander bureau die wel zon licentie heeft. En hij heeft ook een kantoor in Bangkok en die is wel ingeschreven bij de T.A.T in Thailand. En om in NL lid te zijn van bijv. de SGR is voor hem niet nodig ook gezien de kosten.
Ik weet ook dat je als nederlander niet als reisleider mag werken in Thailand , maar erzijn foefjes voor . Door bijv. bij elke excursie of trip een Thai mee te laten gaan die dan ‘‘officeel de reisleider’’ is voor het geval dat de politie langs zou komen. Ik heb totaal geen ervaring in de reiswereld , niet op een reisbureau en ook niet als reisleider.
Ik ben net 3 weken terug van een reis van 3 maanden door Thai,Lao,Cam,Vietnam en vond het echt geweldig. Was al eerder in Thailand geweest en had ook al eerder interesse in het toerisme. Dus vandaar dat ik dat erg graag zou willen . Maar ik weet niet precies of ik een serieus risico loop om in de gevangenis te belanden? of wat dan ook .
Hoe denk jij hierover?