Op vrijdag a.s. vertrekken we eindelijk naar Kenia.
Morgen nog de laatste dingetjes kopen en daarbij vraag ik me af of het handig is om nog een paar repen in te slaan.
Is het in de accomodaties in Kenia mogelijk om vegetarisch te eten, wordt er daar ook veel groente aangeboden?
Wat zijn jullie ervaringen?
Hoi hoi,
Wij zijn vorig jaar met 2 van onze kinderen naar Kenia geweest en onze dochter van inmiddels 18, is ook al jaren vegetariër. De kok die bij de huisjes van Trudi in Diani werkt, heeft altijd voor haar iets vegetarisch op tafel gezet. Ze kennen het wel doordat er ook een groep in Kenia vegetarisch is (ben de naam even kwijt) maar vinden het moeilijk te begrijpen omdat volgens mij bij de meeste Kenianen vlees het hoofdbestanddeel van de maaltijd is. Kenianen zijn zo behulpzaam, dat komt vast goed.
Fijne vakantie!!
Lae-titia Giling
www.faharifoundation.com
Hoi
In hotels valt het me altijd tegen hoe weinig fruit ze aanbieden, in een land waar er zo machtig veel lekker fruit is.
De groenten worden op zijn westers geporbeerd te maken.
Zelf eet ik zelden vlees als ik in Kenya ben, alleen maar fruit en groenten. (dat kon je al weten door mijn blogs en websites)
Het ligt er dus maar aan waar je verblijft. Meestal is er een buffet in lodges en hotels en dan kies je wat je zelf wil …
Groet
nog 6 n8tjes slapen :cheer:
>>>
.
Dus dat fruit kopen we dan maar onderweg…
De laatste week zitten we in een villa van Trui in Diani, dus dat komt heel mooi uit!
Nog 2 nachtjes slapen, joepie!
Heel veel plezier en de groetjes aan Trui en de hele crew!!
Het zijn allemaal schatten.
Nog 11 weken… dan zijn we er ook weer…eindelijk!!