Kemer

Hoi Hoi,

Dit is onze eerste keer naar turkije, we gaan half mei naar Kemer.

Nu vroegen wij ons af … wat moet je echt gedaan hebben ?

En wat is er allemaal te doen in en rond kemer ?
Wat moeten we echt gaan bekijken enzo ?

Begrijp goed … we houden erg van de zon en het strand … maar iets bekijken of doen vinden we ook erg leuk.

Kan je er trouwens ook goed wandelen… de heuvels/bergen in ?
En moeten we dan nog ergens op letten ?

Bedankt !

Groetjes

Theo & Daan

hallo, als jullie echt van wandelen houden ,raad ik jullie aan eens naar goynick te gaan,je kan daar een prachtige wandeling gaan maken in de bergen, je kan de wandelroute verkrijgen in het plaatselijke toeristenbureau in Kemer. Kemer is ook ideaal gelegen om je gemakkelijk te kunnen verplaatsen naar Antalya. Met de Dolmus naar Fallezhotel(eindstop van de bus) En daarna voor 5eur naar het centrum met taxi. Het hotel ken ik niet waar jullie gaan verblijven.

in kemer in het centrum zijn er allemaal bedrijven die met bussen ergens heen gaan. dit moet je wle hebbeng ezien. verder antalya de bazaar. er hing op de boom wel een wandelroute maar ik zal hem niet doen. maar het is wel leuk om lekker door het stadje te dwalen naar welk hotel gaan jullie toe?

Kemer is een heel goede plaats om te wandelen.Neem eens de dolmus naar Kiris,maar trek dan ook de bergen in. Neem eens de andere kant dan Antalya, ga de weg naar Phaselis en Olympos op,een prachtige wandelstreek.Kemer is een mooie bergstreek met veel verscholen mooie plekjes.Vanuit de bergen mooie zichten over de zee. Je komt er echt tot rust als je van de natuur houd.
prettig verlof in Kemer,
groetjes uit kusadasi,
franka

We gaan naar het Meder Hotel.

ik ken het hotel niet.