Kemer

hallo allemaal!

Zijn er mensen die eerder en/of vaker naar Kemer geweest zijn?
Ik ga er heen met 2 anderen in de zomer voor 2 weken,
ik weet dat het er goed zit met de zee en de natuur maar hoe zit het met het uitgaansleven?
Is er genoeg te beleven voor jongeren voor 2 weken?
Is het überhaubt een plek waar ook jongeren heen gaan?
En hoe zit het met dagjes uit naar Antalya, of bijvoorbeeld een boottochtje naar Olympos? Prijzen? Aanbevelingen?

Bedankt voor de aandacht en antwoorden op mijn vragen!

Emine :huh:

Hallo

Ik ben 'n paar jaar terug in Kemer geweest.Voor uit te gaan was er TOEN voor jongere niet echt 'n leuke disco of zo.Dat ik ik me tenminste niet herrinneren.Uitstapjes,excursies kun je er genoeg doen.Bijv.naar Finike,Myra en noem maar op.
Of Kemer voor jongere 'n aanrader is… :rolleyes: Dat ligt er natuurlijk aan wat je wil.
Ik hoop nog wat te horen.
groetjes en sucses.

Ja, naja, ik kom altijd al elk jaar in turkije met mijn ouders met de camper, wij reizen dan bijna het hele land door (cappadocië, istanbul, ankara, zuidkust, egeïsche kust, zwarte zee kust) en de streek rond Kemer (OLYMPOS!!!) is mijn lievelingsgedeelte van Turkije.
Dit jaar ga ik voor het eerst met 2 vriendinnen, één daarvan is al eens in Kusadasi geweest, maar dat vond ik véél te druk en opgejaagd…
Nu is het zo dat ik wel in ben voor een relaxede strandvakantie, maar mijn medereizigers willen ook uitgaan en meerdere jongeren om mee te contacten…
Compromis ideeën?

Dankje voor je reactie! Emine

(ps, zijn poll’s “not done” op dit forum?)

Hoi Emientje

Op de 1e plaats …leuk dat je readeerde.Ik ga voor de 11e keer naar Turkye.Maar voor jongelui…
Alaya:Groot,druk,maar best leuk.Veel disco’s op de boulevard.
Marmaris:Leuk,op de boulevard van alles te doen,qua uitgaan eten enz.
Bodrum:,Schijnt,ook leuk qua uitgaan en zo.Je zit dan ook tevens bij Gumbet en Bitez,'n iets rustiger gedeelte.
En qua excursies heeft Turkye toch overal wel wat.Kijk anders eens bij vakantiewijzer.nl.Ik hoop dat het lukt.
groetjes van mij.

ps. Ik weet niet …dat van die poll.

hé sjan, het is nog niet zeker, maar waarschijnlijk gaan we (en beetje tot mijn spijt) toch niet anar kemer maar naar bodrum. Kemer behoort tot één van mijn lievelingsplekjes, althans de omgeving. Maar bodrum past meer in ons wensenlijstje… we gaan met 4 vriendinnen en dan is een beetje partien wel een vereiste…
dankje voor je reacties! en eventueel bodrum/gümbet tips? goedkope mooie plekken dicht bij zee en uitgaansgelegenheden… B)

doegdoeg, emine

Hoi Emine

Ik zal vragen of mijn zoon wil reageren voor tips.Die is er geweest.Oke.
groetjes van Sjan

Emine,

Als je naar Bodrum gaat, moet je echt naar Gumbet, echt je kan daar helemaal uit je dak gaan, echt veel te doen voor jongeren, ga maar naar Barstreet en je vind de leukste barretjes, restuarantjes en clubs…Echt heel gaaf!!

Gr. Tanja

hoi sjan,
zei je zoon nog iets?
gr. emine

in kerm si niet egt een disco teminste niet gezien maar wel genoeg leuke restaurantjes. maar sommige hotels hebben wel discos. maar voor 10 euro ga je naar antlya.

je kan met de dolmus naar antlay gaan en dat is een goede verbinding in antalya zal vast wel een disco zijn. maar ik denk dat de meeste jongeren kemer niet egt leuk vinden er is wel een mooi centrum met mooie winkeltjes. ga vooral over het strand heen dan kan je gelijk bij de autovrije gedeelte uit en bij de jachthaven is het ook heel gezellig.

Hay,

Kemer is een all inclusive hotel bestemming.
Kemer zelf is niet zo groot, en er zijn niet heel veel uitgaans gelegenheden.
Dan moet je naar omringende plaatsen zoals Antalya.
Als je veel uit wil gaan enzo, maar toch niet naar een te massale bestemming dan kan ik je Bodrum, Gümbet of Marmaris aanbevelen.

kemer kan ook maar dan moet je naar antalya toe met de dolmus busje
maar misschien moet je dan tot de volgende ochtend vroeg wachten totdat je terug kan maar kemer is wle leuk. leuke winkels, mooi uitzicht over zee en op de bergen en nog een egt dorpje.

Je hoeft echt niet naar Antalya te gaan om uit te gaan, er zijn 2 grote discothken in Kemer. Ze noemen alletwee Aura,1 in openlucht. Ik vertrk donderdag naar Kemer. Vele groetjes Anne

Ik kom al 4 jaar in Kemer en ik vind het super daar. Klein maar fijn. Er zijn leuke barretjes en restaurantjes. Ook zijn er een zover ik weet 4tal disco’s.

ALs je nou deze zomer in Kemer bent moet je dringend eens gaan duiken bij Mermaid dive center. Super begeleiding en Nederlands sprekende Instructeur.

Vraag eerst naar Fevzi Bicer.

hallo allemaal,

Weten jullie misschien ook nog mooie plekjes in Kemer om te bezichtigen enzo. Mijn ouders gaan daar namelijk naar toe over een paar weken.
Dus als jullie aanraders hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Mootje

centrum is wel mooi en de haven en verder een excursie naar antalya.