Is er iemand op de hoogte van dit resort " redelijk primitieve bungalows op het strand" ?
ik vind maar 2 heel negatieve commentaren op internet , verder niets !
Seraya Island Bungalows vond ik ook nog, goed commentaar , helaas enkel maar 5 en geen echte foto’s of t’s van het strand.
Mocht er nog iemand eilandjes weten aan/bij Flores, laat maar weten :dag:
Ben niet bekend met dit hotel.
Maar wanneer ik op tripadvisor kijk zie ik inderdaad 2 slechte beoordelingen.
Maar wanneer ik de reacties van de manager op dit commentaar lees dan krijg ik er wel een redelijk gevoel bij.
Er wordt gesproken over nieuwe eigenaar en daarnaast reageren mensen vaker op dit soort sites wanneer ze terleurgesteld zijn dan wanneer ze krijgen wat ze hadden verwacht.
Ondertussen zijn we er zelf geweest en ik mag oprecht zeggen dat het 5 dagenverblijf op het eiland super was. Veel te kort !
Je vind er totale rust, wakker komen , je hoofd buiten je bungalo steken en de zee die je goedemorgen wenst.
Blauw, helder blauw, azuurblauw, hemelsblauw,…schitterend blauw water. Bevolkt door honderduizenden vissen. In alle kleuren en formaten.
Een echt snorkelparadijs, dankzij hun huisrif. Je wandeld gewoon de zee in met je duikbril en vinnen, een schildpad tegemoet.
Duiken kan er ook , dankzij hun splinternieuw duikcentrum. Onze dochter van 10 maakte er haar laatste duik om haar brevet van Padi te behalen.
Een kleine tip voor mensen die eventueel hun duikbrevet daar willen behalen, breng dan van thuis uit een doktersattest mee ( speciaal om je duikbrevet te behalen) want op het eiland is geen dokter aanwezig.
Nog een tip, als je gaat , probeer er een weekend in te plannen. De vrijdag geven ze film op het strand, zaterdag Kampvuur + BBQ, de zondag Happy Hour bij zonsondergang. Super speciaal !!!
Opmerkelijk was de talrijke aanwezigheid van kinderen, voor hen gewoon het paradijs, zee-strand en zon, meer hoeven ze niet.
wens je nog meer info, binnenkort plaats ik wat foto’s op mijn profiel.
groetjes,
Katrien