zou iemand dit voor mij graag kunnen vertalen het is echt belangrijk… er gaat namelijk ten ronde dat ik een kind van iemand heb terwijl dat niet zo is !!
Hallo omer,
Ik ben een tijdje geleden gehack op facebook, waardoor iemand dus tegen jou en Sami gezegt heeft dat ik een kind van jou heb, en dan foto’s gestuurd van mij en een baby… maar deze baby is NIET van ons !! het is van een stel vrienden van mij en mijn familie… deze persoon die het gezegt heeft tegen jou, heeft de berichten niet verwijdert, dus ik kon alles na lezen… het kindje is niet geboren in November, maar van April dit jaar, dus dat is onmogelijk dat het van ons is… Toen je het aan Wendy vroeg, had ze geen tijd voor je omdat haar man ernstig ziek was, dus die had op dat moment geen tijd voor je… Ook Ayse begreep je niet… en dat nummer wat er op facebook gegeven is, was niet van mij, dus wie je aan de telefoon had weet ik niet… ik vind het heel rot wat er is gebeurt, en wat er is gezegt, maar laat mij duidelijk zijn, wij hebben geen kind!! als je dit gelezen hebt, stuur aub wat terug
Groetjes…
Alvast bedankt voor het vertalen, is heel belangrijk voor mij !
Ik ben een tijdje geleden gehack op facebook, waardoor iemand dus tegen jou en Sami gezegt heeft dat ik een kind van jou heb, en dan foto’s gestuurd van mij en een baby… maar deze baby is NIET van ons !! het is van een stel vrienden van mij en mijn familie… deze persoon die het gezegt heeft tegen jou, heeft de berichten niet verwijdert, dus ik kon alles na lezen… het kindje is niet geboren in November, maar van April dit jaar, dus dat is onmogelijk dat het van ons is… Toen je het aan Wendy vroeg, had ze geen tijd voor je omdat haar man ernstig ziek was, dus die had op dat moment geen tijd voor je… Ook Ayse begreep je niet… en dat nummer wat er op facebook gegeven is, was niet van mij, dus wie je aan de telefoon had weet ik niet… ik vind het heel rot wat er is gebeurt, en wat er is gezegt, maar laat mij duidelijk zijn, wij hebben geen kind!! als je dit gelezen hebt, stuur aub wat terug
Merhaba Ömer
Kısa bir zaman önce Facebookumu kırdılar, sana ve Sami´ye senden bir çocuk olduğumu söylediler ve benden bebekli resimler gönderdiler… fakat bu bebek bizim DEĞİL!! Bebek ailemin arkadaşların bebeği, bunu sana söyleyen arkadaş yazdıklarını silmemiş, onun için herşeyi okuyabildim. O bebek Kasım ayında doğmadı, bu sene Nisan ayında doğdu, yani bizim olması imkansız… Wendy´ye hesap sorduğun zaman, sana vakit ayıramadı çünkü kocası o an hastaydı…Ayşe´ye de seni anlamadı… ve Facebooktaki numara benim değildi, kiminle telefonda görüştüğünde bilmiyorum… bütün olaylardan ve söylediklerinden çok üzüldüm, ama şunu söyleyim, bizim bir çocuğumuz yok!! Bu yazıyı okuduktan sonra, lütfen cevabını yazarmısın