Kan forum niet op

Hallo
Ik heb een heel vreemd probleem : kan alle landenforums op behalve het Turkije forum. Ik krijg dan steeds dit onderstaand bericht :
Your submission could not be processed because a security token was missing.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.
Geen idee hoe dit te verhelpen :mad:
Ik ben dus gewoon ingelogd en zie dat mijn laatste bezoek om 6.36 staat en probeer reeds sinds 10 uur in het Turkije-forum te komen wat dus niet lukt

Hallo,

Ik zou niet weten waarom je alleen niet op Turkije Forum kunt komen. Want ik kan er op komen en in jouw profiel kan ik ook niets vinden. Wil je het nog eens proberen? Als het dan nog niet lukt kun je me een privé-bericht sturen en je wachtwoord doorgeven. Dan kan ik via jouw profiel kijken wat er scheelt.

Groetjes, Leontien

Regelmatig hebben inlogproblemen te maken met cookies. Probeer deze eens weg te gooien.

[ul]
[li]FireFox: dit kan dit via het menu Extra -> Pagina-info. Vervolgens opent er een nieuw schermpje. Onder het tabblad Beveiliging vind je een knop [Cookies bekijken]. Klik de bovenste aan, scrol naar beneden, klik de onderste aan terwijl je de shift-knop ingedrukt houdt en druk op delete/klik op [Cookies verwijderen]. In het ergste geval rechts van het zoekveld (bovenin) op het rode kruisje drukken, zodat je de optie [Alle cookies verwijderen] kan gebruiken.[/li][li]Internet Explorer: (kan wellicht verschillen per versie) ga in het menu naar Extra -> Internet-opties. In het scherm dat opent zoeken naar de knop [Cookies verwijderen…][/li][/ul]
Hopelijk werkt het hierna!

Succes,
Jurjen

1 like