kamperen

hallo,

Ik ben een vrouw van 54 jaar, uit brabant vroeger heb ik veel rondgetrokken met de rugzak, zoals mexico, china, india, guatamala, berlize, egypte, indonesie, thailand, als iemand daar iets over wil weten vertel ik het je graag, in europa landen bezocht met de auto en nadat er kinderen kwamen gaan kamperen in europa, waarvan heel vaak in kroatie elk jaar 100 km verder. Hier kan ik veel over vertellen voor wie interesse heeft.

Ik heb een caravan en wil in contact komen met mensen die ook kamperen maar het niet leuk vinden om alleen te kamperen. Die wel in het bezit zijn van een auto voor een zware caravan en hier mee kunnen en mogen rijden, maar geen caravan [meer] hebben. Het zou leuk zijn dit te combineren.

Hoi Anja,welkom op wereldwijzer!
Een caravan geeft een groot gevoel van vrijheid en is een comfortabele manier van kamperen,geen hotel,je kunt staan waar je wilt.
Ik las in je oproepje dat je op zoek bent naar een mede-kampeerder?
Heb je al ondertussen het Reisgenoten
Forum
ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten).
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent. Dit geeft je ook een betere kans om mensen aan te trekken tot je oproep.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.