Hallo allemaal :)

Hoi allemaal,

Van jongs af aan kampeer ik eigenlijk al, vroeger als kind gingen we elke zomer met de vouwwagen en onze Renault 16 (mijn ouders hebben er een stuk of vier versleten in die tijd) richting Spanje. Sinds een paar jaar hebben we met ons eigen gezin een Trigano vouwwagen waarmee we er nu in ieder geval elke zomer op uit trekken. Niets reserveren, gewoon gaan en zien waar je uitkomt. Na een aantal jaren de welbekende Route du Soleil te hebben gevolgd, denken we er dit jaar over om richting Duitsland-Oostenrijk-Hongarije of Kroatie te gaan. Maar goed, het kan ook gewoon Luxemburg en Belgie worden :biggrin:

Kamperen is wel echt ons ding, dus ik heb er een tijdje terug zelfs een Fanpage op Facebook voor aangemaakt die je hier kunt bekijken als je het leuk vindt.

Alvast fijne reizen toegewenst!

Hartelijke groeten, Sjoerd

Hoi Sjoerd,welkom op wereldwijzer!
Nou vele mensen kiezen voor het kamperen om een aantal redenen, denk hierbij aan vrijheid, rust, gezelligheid en comfort. Veel mensen die kamperen vinden het heerlijk om elke dag lekker buiten te zijn, en te barbecueën voor de tent. Ook vinden ze de sfeer op de camping vaak erg gezellig.
In iedergeval als je nog kampeertips moest hebben dan kan je die altijd kwijt op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer.
(alsook op http://www.kamperenforum.nl/)
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.