Kamperen in Nederland en/of Spanje

Ik ben een gezellige vrijgezelle meid van 33 uit Den Haag. Aangezien ik mijn kampeerspullen al weer enkele jaren niet heb aangeraakt, hoop ik op dit forum enkele metgezellen te vinden.

**Wellicht kunnen we eens met pinksteren met een groepje ergens onze tenten opzetten voor een paar leuke dagen. **

Helemaal leuk zou zijn om van de zomer enkele weken te gaan kamperen in Spanje. :SPAIN:

Hoop dat er meer vrijgezellen zijn die dit ook zien zitten…

:vak02:

Hallo,

Ik ben zeker wel in om eens een weekendje te gaan kamperen. Echter zou het ook het weekend van Hemelvaart kunnen? Ik heb vroeger altijd gekampeerd en ook de laatste 2 jaar heb ik een weekend gekampeerd.
Heb jij al nagedacht waar jij dan zou willen kamperen in Nederland? Heb jij al meer reacties gehad?
Ik ben zelf ook 33 jaar, vrijgezel en een weekendje weg is altijd leuk en gezellig

Als je nog interesse hebt, laat het mij dan weten.

Groeten,
Arie

Hoi beste J.Casagrandre,

Wat een leuk ideé om te gaan kamperen en dat eerst uit te proberen.
Ik ben Lex, een gezellige artistieke vrijgezel van 41 jr.
Het lijkt me leuk om dan ook iets te ondernemen met z’n allen,zoals zwemmen,zeilen of surfen ,noem maar op om elkaar zo beter te leren kennen.Ik beschik over een complete kampeer uitrusting/ lust.
en spelletjes meenemen (?):vak01:
Wat betreft de plek,aan de kust misschien (?)
Mij zou een andere datum ook beter uitkomen dan pinksteren bv net als Arie hemelvaart,of een datum na pinksteren.

Nou wie weet tot snel dan,

Groetjes Alexis

hallo,

enkele weken kamperen in spanje lijkt mij wel wat!
ik ben een alleenstaande moeder,33,van een bijna 2 jarig ventje, als je geen problemen hebt om met kids op vakantie te gaan dan zou ik het leuk vinden om contact met je te hebben hierover!

groetjes miarca

Beste Miarca,

Op vakantie gaan naar Spanje lijkt me byzonder leuk, echter wel meteen een grote stap.
Ik van af hier namelijk niet zien/ervaren hoe dat is om met jou + kind en evt andere mensen op vakantie te gaan.
Daarom stel ik voor om eerst op een soort van kleine kennismakings-vakantie te gaan zoals ergens in Nederland.
Zodoende kunnen we misschien zien of het uberhaupt klikt en of het dus echt een goed ideé is alvorens we naar Spanje gaan…
Hoe sta jij hier tegenover
Ik zou dat graag van je willen weten.

Groetjes Lex

even proefkamperen is wel een goed idee, ben je ook in contact met de starter van deze oproep?
het zou wel leuk zijn om met meerdere te gaan.
ik had voor spanje al een tijdje geleden een camping gezien waarbij ze zelf tenten hebben met alles erop en eraan, ik heb zelf wel een tent maar of die nog goed is betwijfel ik haha en je hoeft dan ook niet te slepen met alles. kijk hier maar even http://vrijuit.nl/campingvakanties/DetailPage.aspx?fh_DETAILfh_sort_order=1&fh_view_size=10&fh_sort_by=pr_defaultprice&fh_secondid=vu_avc_scbs83n_s09&fh_lister_pos=1&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpr_earlybookable%3e0%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchannel%3e%7bcamping%7d%2fpr_month%3e%7b200908%3b200907%7d%2fpk_country%3e%7biso_es%7d&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister

zijn er al plannen voor het weekendje kamperen?

groetjes miarca

Hoi Miarca,

Tot nog toe zijn wij de enige die daadwerkelijk heen en weer correspondeerde over de advertentie van J.Casagrande.

Ik stel daarom voor haar/hun (Arie)reactie af te wachten en meerdere belangstellenden zich te laten aanmelden alvorens een weekendje te plannen.

Wat betreft dat ideé om tenten in Spanje op die camping te gebruiken;
Zit ik niet direct op te wachten vanwege redenen van mobiliteit bv;
Als je een andere camping wil bezoeken dan gaat dat wellicht niet omdat je dan geen eigen tent hebt.

is de aanschaf van een nieuwe tent misschien een ideé voor jou.
Hoeft niet duur te zijn en lichtgewicht, ik geloof die van mij is een 3 persoons koepeltent weegt 3,9 kg en voor €40,- verkrijgbaar bij de HEMA.

Oké tot dusver,

Groetjes Lex