Overwinteren In Spanje Met Camper

**[FONT=Geneva][SIZE=7][COLOR=green]Ik zoek iemand man/vrouw leefijd onbelangrijk om te overwinteren in spanje,met eigen vervoer om in te slapen.
Moet natuurliefhebber zijn ,en niet bang om vrij te kamperen.Ik heb zelf een camper.Ben een vrouw van 68 en heb 2 honden.Ik vertrek waarschijnlijk in september.De feestdagen in Benidorm.Ben wel op zoek naar iemand met gevoel voor humor.

hallo

messchien interseert het jou maar wij wonen in crevillente (alicante) WARME STREEK we zijn de eerste winter zelf een camping aan het opstarten en is dus veel luxe is er nog niet enkel nieuwe 2 douche en 2 wc en een petanqebaan ! de prijs is vanaf 100€ per maand voor 2 pers met electr en water inbegrepen dus de prijs is heel goedkoop voor de grote staanplaatsen van 100 op 100
ben je geintresseerdt ?? laat iets weten ! via mail johangodderis@hotmail.com
of telf 0476540850
zonnige groetjes uit spanje !

hoe is dat nou een camping opstarten

Hallo ik zou graag willen weten is de camping aan zee hoeveel km en het plaatsje is daar wat te doen kan ik ook de caravan daar laten staan hoe duur is dat heeft u foto
Gr evelien

hallo dierenliefhebster,

ook ik zoek een of meer personen om mee te reizen met een camper en ik sta altijd alleen maar op vrijplaatsen. daarbij heb ik altijd mijn twee hondjes bij me. om luxe geef ik niet maar ik hecht wel aan netheid. mijn reisdoel is de spaanse en portugese kust. het verschil met jou is dat ik pas ergens in november vertrek omdat ik nog bezig ben met het inbouwen van mijn oude camperbus.
mijn leeftijd is 65 jr. en ik ben een kleine, tengere man (1m74).
of dit echt iets voor mij is weet ik nog niet want ik ben erg aan mijn vrijheid en zelfstandigheid gehecht, maar ik mis wel zo nu en dan een gesprekspartner en iemand om mee te lachen en ervaringen te delen.
misschien is er een soort middenweg mogelijk waarbij ik jou en je ( nog te vormen) reisgezelschap op een later tijdstip tref ergens in spanje zodat ik ik als de kennismaking wederzijds bevalt met jullie mee op kan trekken.
een vaste bestemming heb ik niet en ook de terugreis tijd staat niet vast en is flexibel.
groet,paul